CS. Furanku doet IDM.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef Nietmachine het volgende:
Welke opleidingen doen Jaguarized en furanku?
it wasn't me iigquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
ik werd vandaag enorm aangestaard in de kantine door een groepje van 3 jongens.. echt zo 'dat is haar toch?' -'ja volgens mij ook' een fok!ker die hier meer van weet?anders wast wel errug vaag
Ik ben een meisje en zwaar onschuldigquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
ik werd vandaag enorm aangestaard in de kantine door een groepje van 3 jongens.. echt zo 'dat is haar toch?' -'ja volgens mij ook' een fok!ker die hier meer van weet?anders wast wel errug vaag
Heerlijk ja. Voor handtekeningen, tegen half 3 bij D007 ofzo, dat secretariaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh! dat is best plezierig.
Dat zinnetje in progress: Aan de vereiste pakketeisen is voldaan
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij krijg je er ook een leuk roosje bij
Ik zie iedereen met een roos lopen hiero
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Poerkie het volgende:
Ik moest me vanmorgen melden bij de IT afdeling, nadat ik de melding kreeg dat m'n account geblokkeerd was![]()
Bleek 1,2 Gb aan ruimte te hebben ingenomen, terwijl je maar iets van 750 Mb mag![]()
En mooie roosjes iddIk mis nog 3 punten voor m'n P, dus die roos heb ik helaas misgelopen
![]()
Ben ik even blij met mijn externe harde schijf.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Poerkie het volgende:
Ik moest me vanmorgen melden bij de IT afdeling, nadat ik de melding kreeg dat m'n account geblokkeerd was![]()
Bleek 1,2 Gb aan ruimte te hebben ingenomen, terwijl je maar iets van 750 Mb mag![]()
En mooie roosjes iddIk mis nog 3 punten voor m'n P, dus die roos heb ik helaas misgelopen
![]()
Verschilt per winkel. Meeste tegen 13.00.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef lovegrrl het volgende:
weet iemand hier hoelaat op maandag de winkels open gaan in groningen?
kwil voor half 2 wat dingen ophalen in de stad..
aiii .. das wel laat.. iig bedankt!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verschilt per winkel. Meeste tegen 13.00.
Volgens mij hebben ze wel wat bij de Instituutswinkel op Eco of anders proberen bij de HG Shop op Techniek. Of je kan vragen voor zo'n gratis hogeschoolagenda bij de receptie van Techniek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:35 schreef Eddos het volgende:
Weet iemand of ze ergens op het Zernikecomplex ook schoolagenda's verkopen?Campus ofzo?Of desnoods een andere winkel/plek waar ik die dingen nu nog kan halen?Ben al bij de V&D en de Hema geweest, kon niets vinden..
Die bij economie zijn iets van 12 euroquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel wat bij de Instituutswinkel op Eco of anders proberen bij de HG Shop op Techniek. Of je kan vragen voor zo'n gratis hogeschoolagenda bij de receptie van Techniek.
Das wel duur. Maar ik heb op het HBO nog nooit een agenda gebruikt. Kan altijd wel via de Agenda van Outlook of los op een briefje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef furanku het volgende:
[..]
Die bij economie zijn iets van 12 euro![]()
Moet er zelf ook nog 1 hebben, maar voor zulke prijzen ?![]()
Heb de laatste 2 jaar op het MBO ook niet één gebruikt, maar ik heb nu in 3 week ook al meer moeten plannen dan daar in 2 jaarquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef Eddos het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 jaar op het MBO ook niet één gebruikt, maar ik heb nu in 3 week ook al meer moeten plannen dan daar in 2 jaar
Nee, ik werk er niet maar ik was er gister toevallig. Maar was niet bij Hema in Groningen hoor. Maar neem aan dat ze opzich vrijwel dezelfde collectie hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:18 schreef Eddos het volgende:
Maar jij werkt dus bij de Hema?
En welke Hema is dat?Ik ben bij die in de Herestraat geweest, maar daar kon ik geen agenda's vinden.
En dan was ik ook nog niet eens alleen aan het zoeken![]()
Hoef geen bijzondere agenda, gewoon een zonder fratsen maar wel duidelijk en een beetje degelijke agenda.
Zelf een agenda maken in word en uitprinten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:56 schreef Eddos het volgende:
Het leek mij dat de meeste vestigingen die dingen nog wel hebben ja, blijkbaar niet..
Kun bij de V & D de Campus ook niet terugvinden, daar werd nu speelgoed verkocht.
Ook leuk, maar niet wat ik zocht. Bij de Hema kwam ik alleen gewone agenda's tegen, voor 2006, en ik heb nu juist een agenda nodig tot 2006![]()
Had ik vorig jaar als ex mbo'er toch niet echt last van. En nu op nieuwe opleiding ook nog geen agenda aangeraakt. Staat bij ons ook allemaal wel in de boekjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
* Sport_Life is ook een ex-MBO klant en herkent zich daar wel in...
29¤.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:06 schreef Eddos het volgende:
Dat zou ook kunnen ja![]()
Zeg, als ik nu nog zo'n externe behuizing afneem, krijg ik dan ook korting?![]()
Morgen maar eens aan die balie mevrouw vragen of ze iets over Agenda's weet..
Wat doe jij nou eigenlijk voor studie? CE nog?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
* Sport_Life is ook een ex-MBO klant en herkent zich daar wel in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |