1equote:Op dinsdag 20 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hoeveelste jaars IDM'mer ben je?
En je woont waar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef furanku het volgende:
[..]
1e
Ben net thuis, 20 over 5 vrij.. mén, wat een geweldig OV is er toch![]()
Drenthe..quote:
20 over 5 vrij... om 5 over 6 de bus, die vervolgens een kleine omweg maakt vanwege een weg die eruit ligt (1 uur 10 minuten).. en dan vanaf het station een 15 minuten naar huis fietsen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd hoe het komt dat je 2 uur en 45 minuten onderweg bent.
Ah lijn 300 gok ik dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef furanku het volgende:
[..]
20 over 5 vrij... om 5 over 6 de bus, die vervolgens een kleine omweg maakt vanwege een weg die eruit ligt (1 uur 10 minuten).. en dan vanaf het station een 15 minuten naar huis fietsen..
(na 5 uur rijden niet echt de geweldigste bussen meer naar de plek waar ik heen moet ey)
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalquote:
Oh ja dan ben je wel een half jaar onderweg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalLijn 73 had ik dit keer.
Borger, Gieten of Emmen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Liever niet, de laatste bus 300 rond 6 uur mijd ik meestalLijn 73 had ik dit keer.
Ook.. maar ook omdat ik geen zin heb om een aansluiting te missen en reis ik liever via een lijn die naar eind/tussenbestemming stadskanaal heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Borger, Gieten of Emmen?
Waarom mijd je rond 18 uur lijn 300 dan? Te vol zeker?
Als dat zo is kan ik het me voorstellen, darn wat zitten ze soms vol.
Dan kan je dus ook 302 nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef furanku het volgende:
[..]
Ook.. maar ook omdat ik geen zin heb om een aansluiting te missen en reis ik liever via een lijn die naar eind/tussenbestemming stadskanaal heeft
Die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook 302 nemen.
Dan heb ik nu dus een héle lange pauzequote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef Jaguarized het volgende:
BB en Outlook en aanverwanten liggen er uit. Rond 1 uur vanmiddag wordt er iemand verwacht die het zou kunnen fixen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan heb ik nu dus een héle lange pauze![]()
Tegenover de receptie?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef Jegorex het volgende:
Er staat nu een groot bord in de hal waarop "De netwerkproblemen zijn verholpen" is gekalkt
Nee, in de D hal bij de (nieuwe) docentenkamer.quote:
Oh daar. Ook lekker duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Nee, in de D hal bij de (nieuwe) docentenkamer.
pff.. lucky guyquote:
En raad es? Ik was vandaag ook al vrij.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef furanku het volgende:
[..]
pff.. lucky guy![]()
Morgen van half 11 tot half 6.. omgerekend.. half 8 opstaan en om 7 uur thuis![]()
Hehe.. altijd leuk een week vrij.quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En raad es? Ik was vandaag ook al vrij.![]()
Professionele Websitequote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe heet dat blok?
In welk jaar van CS zit jij dan precies?quote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat klinkt interessant...Wij hebben Web en Dynamische Websites gehad.
Jaar 3 nu.quote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef furanku het volgende:
[..]
In welk jaar van CS zit jij dan precies?
hmm.. alice cooper - poison.. ff downloaden![]()
Dan heb ik toch iets verkeerds gedaan, aangezien ik 3 dagen ouder ben dan u, maar toch in de 1e klas zitquote:
Ik heb havo 5 ook 2x gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef furanku het volgende:
[..]
Dan heb ik toch iets verkeerds gedaan, aangezien ik 3 dagen ouder ben dan u, maar toch in de 1e klas zit![]()
Oh ja, weet het al weer. Geen zin meer om te leren tijdens mijn havojaren![]()
Heb een MBO-ICT opleiding gehaald binnen 3 jaar (i.p.v. de gebruikelijke 4quote:
In dit topic mag je ietwat offtopic hoor. De modjes kijken toch niet mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Heb een MBO-ICT opleiding gehaald binnen 3 jaar (i.p.v. de gebruikelijke 4)
Nu maar weer een ontopic discussie proberen te starten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |