Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Een aantal communicatievakjes, marketing, journalistiek e.d. Maar ter plekke kan er nog wel mee geschoven worden. Ik kan bij wijze van spreken ook besluiten daar iets heel anders te gaan doen dan waar ik me hier voor heb ingeschreven.
Het schijnt wel te kunnen op de website van de universiteiten, dat je kan zien welke vakken er worden gegeven. Ik heb het echter nog niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooien. Ik hoorde dat als ik mn P het eerste jaar haal (dus geen her's heb volgend jaar) kan ik volgend jaar al naar het buitenland voor studie, dat lijkt me wel leuk
.
minder heh.. hoe ging je proeftentamen? ik heb ermee gewacht tot vanavond, maar had em aardig goed. kan zometeen dus lekker slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, het is hier ook stil zeg
Ben zelf druk aan het leren voor tentamens.. tis best veel namelijk, dat is eventjes wennen.
Van dit jaar nog? Vragen bij het secretariaat in D0.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef eefje667 het volgende:
is er iemand die weet hoe je aan een boekenlijst van communicatie komt van het 1e jaar?
Nice! Hoe kom je daar aan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef vw_caddy het volgende:
Volgende week zaterdag meedoen aan de open dag. ¤6 netto per uur
Teamleider deed oproep via BB. Moet er zijn van 9:00 tot 16:30, dus zo'n 45 euro voor wat voorlichting geven en wat rondleidingen. Kan ik die avond weer zuipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |