abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 00:00:39 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30903691
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef kingmob het volgende:

[..]

Al zou het helemaal geweldig gaan dan zou je het nog beweren. Dat weet je zelf denk ik ook wel.
nee hoor. jij je mening is prima, maar ik zie het als valse beloftes, maar we zullen zien straks toch? of kan je wat échte wapenfeiten , behalve de beterbegroting en de linkse lente, opnoemen die echt zoden aan de dijk zouden zetten inplaats van tegenwerken? nepperts en polariserende debielenopmerkingen. holle rozenshit en kont tegen de kribbe. prima, wees er fokking blij mee.

[ Bericht 10% gewijzigd door zoalshetis op 25-09-2005 00:06:01 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 25 september 2005 @ 00:11:17 #52
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_30903984
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee hoor. jij je mening is prima, maar ik zie het als valse beloftes, maar we zullen zien straks toch? of kan je wat échte wapenfeiten , behalve de beterbegroting en de linkse lente, opnoemen die echt zoden aan de dijk zouden zetten inplaats van tegenwerken? nepperts en polariserende debielenopmerkingen. holle rozenshit en kont tegen de kribbe. prima, wees er fokking blij mee.
Ik heb het in principe nergens over. Ik denk alleen dat als jij eerlijk tegen jezelf bent je altijd wel iets negatiefs zou vinden en dan zou zeggen "zie je wel" over die hypothetische straks. Wapenfeiten lijken mij verder praktisch onmogelijk voor een oppositiepartij
Je complete taalgebruik verraad eerder een antipathie jegens de persoon dan zijn doen of ideeen. Ik kan raden waar dat dan vandaan zou komen, maar dat heeft niet veel zin. Maar het bestaan van die antipathie maakt de rest van de post eigenlijk overbodig.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 25 september 2005 @ 00:16:09 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30904096
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik heb het in principe nergens over. Ik denk alleen dat als jij eerlijk tegen jezelf bent je altijd wel iets negatiefs zou vinden en dan zou zeggen "zie je wel" over die hypothetische straks. Wapenfeiten lijken mij verder praktisch onmogelijk voor een oppositiepartij
Je complete taalgebruik verraad eerder een antipathie jegens de persoon dan zijn doen of ideeen. Ik kan raden waar dat dan vandaan zou komen, maar dat heeft niet veel zin. Maar het bestaan van die antipathie maakt de rest van de post eigenlijk overbodig.
mijn taalgebruik geeft idd aan dat ik helemaal geen vertrouwen meer heb in links, dat klopt, omdat die gasten ons land nu en in het verleden kapot maken terwijl ze denken voor ons allemaal te kunnen spreken en denken er een fijn gevoel aan over te houden. holle vage loze troep die ons geld over de balk smijten. eigenwijsheid is iets links en geen zelfkritiek hebben ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30928270
Sorry, maar links is niet aan de macht en niet geweest ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')