hahahahha daar was ik al bang voor...had geen zin om dat hele stuk te gaan lezen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jongen...anders lees je je even in
Het hoeft ook geen sexy sms te zijn, maar het kan ook een "ik mis je blablabla-smsje te zijn om je in zijn bed te krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar, wat ik niet snap, is dat hij dus GEEN sexy smsjes stuurt
Je hebt inderdaad zoals je al zegt geen ruggegraat. Jij neemt toch zelf de beslissing om weer naar hem toe te gaan of om in te gaan op zijn avances.quote:Maar van die zielige, als in: ik kan het toch ook allemaal niet helpen en ik kan je niet genoeg bieden etc
Hij doet het toch ook bij jou, maar dat zie je dus niet. En zij was ook verliefd, waardoor het dus makkelijk aanpappen wasquote:ook behoorlijk gemeen van jou btw![]()
Het hoogtepunt moet nog komen. Zodra je er niet meer tegen kan en weer contact zoekt ben je ultiem gierig. Daarna begint het weer opnieuw.quote:
NOGMAALS: Ik reageer NIET! Voor het eerst dan...maar cut me some slack...:{quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het hoogtepunt moet nog komen. Zodra je er niet meer tegen kan en weer contact zoekt ben je ultiem gierig. Daarna begint het weer opnieuw.![]()
"Lief en schuldbewust" van een man die je gebruikt voor sex?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:32 schreef Vivi het volgende:
Dus wat lijkt op een lief, schuldbewust smsje is gewoon ordinair voorspel?![]()
Maar ook "ik wil je niet tekort doen blablaquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen sexy sms te zijn, maar het kan ook een "ik mis je blablabla-smsje te zijn om je in zijn bed te krijgen.
quote:Je hebt inderdaad zoals je al zegt geen ruggegraat. Jij neemt toch zelf de beslissing om weer naar hem toe te gaan of om in te gaan op zijn avances.
[..]zie post hierboven.![]()
Hij doet het toch ook bij jou, maar dat zie je dus niet. En zij was ook verliefd, waardoor het dus makkelijk aanpappen was![]()
Nou ja.. het is ook mijn beste vriendjequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Northside het volgende:
[..]
"Lief en schuldbewust" van een man die je gebruikt voor sex?![]()
Klopt...ik moet sterk zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
Geloof me, als man zijnde herken ik die smsjes. hij wilt een neukdier en verder nix. neem een ander nummer en ga verder met je leven en leer andere mannen kennen, want zo kan je niet eeuwig door blijven leven he....
een beste vriend/maatje gebruikt je niet voor de sex alleen en verder nix. dat _klopt_ gewoon niet. puntaquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef Vivi het volgende:
Nou ja.. het is ook mijn beste vriendje
Haha,quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
NOGMAALS: Ik reageer NIET! Voor het eerst dan...maar cut me some slack...:{
Kan je me vertellen wat me nog te wachten staat, dan kan ik vast voorbereidingen treffen![]()
ok, ik reken erop dat je volgende topic de titel krijgt als "ik heb een nieuwe leuke vriend leren kennenquote:
spijtig genoeg geloof ik je ook nog...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Haha,![]()
Je geeft er toch wel aan toe.
We doen ook (andere) leuke dingen samenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
een beste vriend/maatje gebruikt je niet voor de sex alleen en verder nix. dat _klopt_ gewoon niet. punta
Maar dan ben ik tenminste voorbereidquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha,![]()
Je geeft er toch wel aan toe.
als jullie sex hebben, en jullie doen leuke dingen samen, wat let jullie dan verkering te nemen? steeds duwt hij je van zich af om vervolgens weer naar zich toe te trekken met het verzoek hem te melken, come on... wake up girl...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef Vivi het volgende:
We doen ook (andere) leuke dingen samen![]()
Ja, vraag dat hem esquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
als jullie sex hebben, en jullie doen leuke dingen samen, wat let jullie dan verkering te nemen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef AgLarrr het volgende:
Halloooo? Earth calling? Het gaat die jongen maar om één ding: NEUKEN en jij bent gewoon een easy fuck.
Klaar. Zie? Zo moeilijk zijn we helemaal niet.
Haha, trek je sexy lingerie maar alvast aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:56 schreef Vivi het volgende:
Jaja....ik weet het wel![]()
Dus....als ik hem zie (want dat is onvermijdelijk) wat moet ik dan doen/zeggen?
Beste vriendjes gebruiken je niet voor sex. Tijd voor een nieuw best vriendje dus...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja.. het is ook mijn beste vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |