leuk hoe sneller het op is, hoe gekker de dames gaan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef EmjaY het volgende:
Die gasten roken wel serieus veel btw
idd dat zég je toch niet van jezelfquote:
bepaalde personen moet ook verboden worden te lachen. En als ze het wel doen een sanctie van 1 sigaret per x inleverenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
en dat fluiten mot ook stoppen.. goed idee ff talpa mailen
ja maar dan zap ik naar een andere stream nu was er geen ontkomen aan maar fluiten is ook zeer irritantquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zingen is echt niet tot daar aan toe
Heb je Rob en Chantal al eens gehoord?
ja die zei wij gaan met zn drieen naakt zitten maar Joost wilde nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef jessie het volgende:
Zag ik nou menno in zijn blote reet?
haha nee het was echtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:48 schreef jessie het volgende:
O ok ik schakelde net in en dacht ff dat ik een waas zag ofzo
Mennoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Djoj het volgende:
Iemand zei "stinkhoeren allemaal", wie was dat nou??
Mennoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Djoj het volgende:
Iemand zei "stinkhoeren allemaal", wie was dat nou??
Gaat lekker...doorzuipen maar..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rose down
Ze gaan wel heel erg hard.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rosé down
Dat redden ze zelfs vanavond niet als het zo snel gaatquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rosé down
mja op zich valt het wel mee, er gaan 6 glazen uit een fles. Er zijn er 10 die drinken. Dan heb je al meer als 1,5 fles als iedereen 1 glaasje heeft gehad.quote:
Vrouwen gaan tegen de bevalling aan wel vaker raar doen, dus wie weet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef wickie het volgende:
Tjeempie Tanja is een soort van gezellig vandaag, ze zit bij de groep, lacht, ziet er verzorgd uit en eet mee!! Wat is r met r aan de hand??
Een pre-natale oplevingquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef wickie het volgende:
Tjeempie Tanja is een soort van gezellig vandaag, ze zit bij de groep, lacht, ziet er verzorgd uit en eet mee!! Wat is r met r aan de hand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |