Hmm in het zuiden van Texas missen nogal wat grote steden op die kaart zoals Harlingen, Brownsville, Edinburg, McAllen, dat zijn allemaal toch wel aardig grote steden.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Effe wat steden namen die daar zijn.
Ooh is dat zo?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hmm in het zuiden van Texas missen nogal wat grote steden op die kaart zoals Harlingen, Brownsville, Edinburg, McAllen, dat zijn allemaal toch wel aardig grote steden.
Nederland mag dus ook wel oppassen, voorlopig is de koers echter nog naar Bay City.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh is dat zo?
[afbeelding]
Asjeblieft
Idd, die hele omgeving daar zo mag wel oppassen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nederland mag dus ook wel oppassen, voorlopig is de koers echter nog naar Bay City.
Ja ja bij mij net zoquote:Op woensdag 21 september 2005 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja, ik begrijp je maar al te doen, die dag heb ik alles live gevolgt, was geen moment bij de TV en PC weg te slaan![]()
Als je de zware storm van 1990 bewust hebt meegemaakt, dan kan je je er allicht iets beter wat bij voorstellen. Dan toch maar beter zoiets op afstand volgen. Tornado's kun je wel redelijk verantwoord live bekijken, als je op de juiste tijd en plaats weet te komenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lijkt me wel cool![]()
Ik zou wel eens een orkaan willen mee maken![]()
1990, ik kan me alleen herinneren dat onze schutting weg waaidequote:Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je de zware storm van 1990 bewust hebt meegemaakt, dan kan je je er allicht iets beter wat van voorstellen. Dan toch maar beter zoiets op afstand volgen. Tornado's kun je wel redelijk verantwoord live bekijken, als je op de juiste tijd en plaats weet te komen
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/092105_rita_storm.shtml met dank aan Unclescorpquote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar kan altijd weer dalen, ik zal het zeker vandaag/morgen/overmorgen blijfen volgen, want ook deze orkaan kan gevolgen voor ONS land hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |