ik vind het hier ietsje verder gaan nadat je iemand pas heel kort kent. en daar reageer ik op. persoonlijk voorkom ik dit soort shit door af te spreken dat je vrij bent om af en toe eens uit de ban te springen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Waarom? Is het vreemd dat een vrouw ook met andere mannen wel eens iets afspreekt?Mag een vrouw alleen nog maar met haar man iets doen?
Ik vind dat juist niet vreemd.. Iemand die je kort kent weet je weinig van, en zodoende kun je veel nieuws meemaken..quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het hier ietsje verder gaan nadat je iemand pas heel kort kent. en daar reageer ik op. persoonlijk voorkom ik dit soort shit door af te spreken dat je vrij bent om af en toe eens uit de ban te springen.
Het lijkt mij goed dat er gepraat wordt over hoe e.e.a. ervaren wordt, dat kan verhelderend werken. Ik zie echter niet bijzondere redenen waarom ze dit soort afleiding zou zoeken, ik zie het bijzondere er niet zo aan.. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:ts geeft zijn vrouw aan dat hij het klote vindt, maar zij schijnt dat naast zich te schuiven en door te gaan, dat zijn signalen dat ze 'hun' verliefdheid minder waardeert dan 'haar' verliefdheid met x. daar moet over gesproken worden, dunkt mij.
Een oplossing die in het midden ligt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef Garion het volgende:
Nogmaals. een heel goed gesprek met elkaar gehad. Ze zegt dat ze zielsveel van me houdt en me niet kwijt wil. En ik haar niet. Ze weet dat ze soms heel ver gaat ( niet te ver ), ook ik weet dat. Dus inplaats van breken e andere nare dingen. Gaan we gewoon verder met elkaar. Ik zal toch ook iets minder bezitterig en jaloers moeten zijn. En zij heeft minder intensief contact met X.
Dat is het pas als de echtscheiding naar behroen is afgehandeld. Ik adviseer nu alvast een informeel gesprek aan te gaan met een bevriende advocaat oid, dat voorkomt dat je straks uitgekleed wordt.quote:
So true, so true. Ik denk dat ze die 3 weken gebruikt heeft om eens flink van bil te gaan met X, waarna nu de nieuwigheid er wel vanaf is.quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is het pas als de echtscheiding naar behroen is afgehandeld. Ik adviseer nu alvast een informeel gesprek aan te gaan met een bevriende advocaat oid, dat voorkomt dat je straks uitgekleed wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |