Dat mag ze sowieso wel dan, voor die 5K in de eerste week..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, Lieske hadden ze van mij ook kaalgeschoren en met pek en veren door het huis mogen rollen als zij het was geweest![]()
Moet Talpa-site toch vaker in de gaten houden....En ditis toch wel weer een geniale actie van BB... de sigaretten weglaten was too obvious... maar door de dames naar de DBK te halen en zo de biervoorraad flink te reduceren en daarvoor wijn te halen... geniaal.. dames bedankt... dat wordt een ouderwetse jongens tegen meisjes....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef trpetine het volgende:
Even later praten Chantal, Dido en Ingrid over de bestellijst van het eten die ze in de Dagboekkamer hebben veranderd. Dit allemaal zonder overleg met de heren... Beginnen ze zich schuldig te voelen? Dido wel even, bekent ze. "Het staat totaal tegenover wie ik ben. Ik probeer het als een geintje te zien, nu vind ik het wel grappig." Chantal: "Ik heb een hele ochtend gezeten voor Jan Lul, dat gevoel had ik." Zij was namelijk degene die het invullen van de bestellijst leidde. Chantal: "Ik hou niet van liegen. De hele schijf van vijf ligt nu op tafel. Het is nu extreem verantwoord, vind ik."
Dit komt van de Talpa site!!
Dit is gezegd gisteren nadat de vrouwen in de DBK zijn geweest
Zit de hele dat al lekker met een sigaretje en koffie te kijken naar die junken!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef teamlead het volgende:
marlboro light of zware shag.... is toch bijna hetzelfde
* teamlead steekt peukje op uit eigen gehamsterde voorraad
Smorgens, met Rob als stille getuige.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
als ik in het huis zat en zou weten dat men zo zou reageren als jij, zou ik ze ook verstoppen
wie laat zich nu eigenlijk kennen dan
het is gewoon een geintje, je kan toch geen 6 pakjes achterhouden en oproken zonder dat de rest dat merkt?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef Falco het volgende:
Wat een junks ook! En ik zou ook zwaar over de zeik zijn als er te weinig bier is!
Welnee, dit is leuk beter dan hangende figurenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef __dani het volgende:
Tuurlijk is Roel over de zeik, zou ik ook zijn. Vooral deze week nu hij genomineerd is. Plus die kratjes bier, dat is toch belachelijk. Vind ik zielig voor hem.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef Bigfoot het volgende:
Dido heeft noh één pakje sigaretten onder haar kussen liggen, de smiecht.
Waar Menno en Joost ook al zitten..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:27 schreef Darklight het volgende:
Ingrid dbk
Trioquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef trpetine het volgende:
[..]
Waar Menno en Joost ook al zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |