ik denk ook dat het geintje is.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
Het is een geintje, joh
Wat moet ze met 6 pakjes dan
Alsof niemand dat door heeft dadelijk als zij de hele tijd voorzien is, en de rest alles al op heeft.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
En terecht, want het is een ontzettende nsb-actie. Dit is gewoon jatten van je huisgenoten, en daarmee kom je echt nog ónder Tanja. Dat ze niets met die pakjes kan doet niet terzake, door die pakjes te jatten weet ze dat zij er altijd bij zal zijn als er gerookt wordt.
Bah, vieze pleurishoer is het
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.quote:
Dat verklaart natuurlijk wel de ontbrekende kratten bierquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef trpetine het volgende:
Even later praten Chantal, Dido en Ingrid over de bestellijst van het eten die ze in de Dagboekkamer hebben veranderd. Dit allemaal zonder overleg met de heren... Beginnen ze zich schuldig te voelen? Dido wel even, bekent ze. "Het staat totaal tegenover wie ik ben. Ik probeer het als een geintje te zien, nu vind ik het wel grappig." Chantal: "Ik heb een hele ochtend gezeten voor Jan Lul, dat gevoel had ik." Zij was namelijk degene die het invullen van de bestellijst leidde. Chantal: "Ik hou niet van liegen. De hele schijf van vijf ligt nu op tafel. Het is nu extreem verantwoord, vind ik."
Dit komt van de Talpa site!!
Dit is gezegd gisteren nadat de vrouwen in de DBK zijn geweest
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef BBscanner het volgende:
Dido valt door de mand! Alles moet op tafel van Roel
Ligt eraan hoe goed de afzuiging is op de pleequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het is gewoon een geintje, je kan toch geen 6 pakjes achterhouden en oproken zonder dat de rest dat merkt?
Ik denk niet dat jij ooit op een kamp/weekend/eiland de enige bent geweest met sigaretten, anders zou je wel beter weten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
als ik in het huis zat en zou weten dat men zo zou reageren als jij, zou ik ze ook verstoppen
wie laat zich nu eigenlijk kennen dan
het is gewoon een geintje, je kan toch geen 6 pakjes achterhouden en oproken zonder dat de rest dat merkt?
leuk die bestellingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Pinball het volgende:
Mooi, de mannen komen ook in actie, Menno: "We gaan gewoon wijn zuipen tot het op is, kijken wie er dan nog lacht."
Geweldig
Nee hoor, Lieske hadden ze van mij ook kaalgeschoren en met pek en veren door het huis mogen rollen als zij het was geweestquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.![]()
Als Lieske dit had gedaan, dan was het een leuke grap geweest.![]()
Tja, ms welquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.![]()
Als Lieske dit had gedaan, dan was het een leuke grap geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |