Sinds groep 3quote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
Sinds wanneer kun jij lezen, Pluisje?![]()
Nou en, Chris kan wel voor de rechter verschijnen alssie een arm of wat dan ook mistquote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vic mag niet in Frommel Jr. snijden, want die moet zijn pa nog verarschen en hij moet nog voor de moord op Ouwe Isarin worden gepakt.
Als hij 'm de hals afsnijdt kan Frommel Jr. niets meer zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef -Marlii- het volgende:
Nou en, Chris kan wel voor de rechter verschijnen alssie een arm of wat dan ook mist
Daarom moeten zn armen dr afquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als hij 'm de hals afsnijdt kan Frommel Jr. niets meer zeggen.
Oh ja, dat was toen Greet op de "doe maar langzaam aan hulp" zat.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Toen Joyce over de lekkere kibbeling van Kees begon moest ik meteen denken aan wat Niels in seizoen 11 zei: "Haring van Greet, dan weet je wat je eet."
jup, maar heel misschien is ze wel een goeie vervangingquote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Floor 'Claire' Wagenaar wordt gespeeld door Caroline Beuth. Ze zat samen met Dominique van Vliet in de musical 'Mamma Mia'.
Toch jammer dat ze Kim Pieters niet hebben weten te strikken voor die rol.![]()
quote:Televizier-Ring voor ONM?
Feest bij ONM! De leukste soap van Nederland is genomineerd voor de Televizier-Ring. Genomineerd. We zijn er dus nog niet, maar we zijn wel goed op weg. Jij kunt ons helpen die geweldige prijs op 21 oktober in de wacht te slepen.
Op 21 oktober worden tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala de televisiepublieksprijzen uitgereikt. Op www.televizierring.nl kun jij ONM helpen om de Gouden Televizier-Ring te winnen. Het werkt heel simpel: je klikt op die site op 'Gouden Televizier-Ring' (het meest rechtse plaatje) en dan kun je op ONM stemmen. That’s it. Dus, gun jij je favoriete soap deze geweldige waardering, dan stem je hier!
bron
quote:
Roelie Westerbeek als Dientje Faber
Wel stemmen heh!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Wat een prestatie zeg, volgens mij zijn alle programma's genomineerd..
Dan moet ik zelf het vuile werk maar weer opknappen... even een paar honderd accounts aanmaken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Veel te veel werk, moet je eerst een account gaan aanmaken...
Tuurlijkquote:
Het is voor het goede doelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Veel te veel werk, moet je eerst een account gaan aanmaken...
op msn is (A) de code van engeltje, maar ik vind [a] mooierquote:
Ik ookquote:
wat zeg je me nou?! maar da's dan een nepperd zeker?!quote:
yep, 't is een hele waslijst en zelfs dan mag je nog zelf 'vergeten' programma's inbrengenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Wat een prestatie zeg, volgens mij zijn alle programma's genomineerd..
Floor is een Claire-lookalike die het hart van Niels zodanig op hol doet slaan dat zijn relatie met Iris op een laag pitje komt te staan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
wat zeg je me nou?! maar da's dan een nepperd zeker?!
aangezien Kim Pieters veel te druk is met filmpjes enzo...
edit: oeps ik had even door moeten lezen...
wat houdt Floor 'Claire' Wagenaar in? zoiets als toen met Bobby en Nikki ofzo??
Caroline Beuth ken ik geloof ik niet
oh alleen een look-alike...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Floor is een Claire-lookalike die het hart van Niels zodanig op hol doet slaan dat zijn relatie met Iris op een laag pitje komt te staan.![]()
LOL las ik hier nou overheen of heb je dit er net bij ge-edit?!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze een verloren Simons-dochter blijkt te zijn.
Dat is er met een minuutje vertraging bijgekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:34 schreef babette21 het volgende:
LOL las ik hier nou overheen of heb je dit er net bij ge-edit?!?
dan blijken we dus gewoon weer heerlijk op 1 lijn te zitten.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is er met een minuutje vertraging bijgekomen.
quote:neem anders nog een pilletje, misschien word je daar nog eens rustig van
sorryquote:
Ik vond haar eigenlijk veel meer op Iris lijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van Horatioquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
thanks, die is wat lichterquote:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van HoratioVind dr met de keer minder op Claire lijken in ieder geval
Ergens lijkt ze dr wel opquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...
[afbeelding]
sofia Milos is echt![]()
Nee, Estelle vind ik ook wel OK.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
ik moet wel zeggen hulde aan Chris
Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ergens lijkt ze dr wel opSpijt me voor je
![]()
Estelle is grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
[quote]
Nou, die overeenkomst zie ik dan net weer niet, toch zo maar even gaan vergelijken
[quote]Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
Toch maar even doen hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
maybe moet je morgen ff langs de opticiën fietsen, ik herken wel een mooie vrouw als ik die zie![]()
Ik voel dr niet veel voor om als proefkonijn te worden gebruikt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef haagse_elfje het volgende:
victor kan je ook wel helpen hoor, een paar flinke stroomstoten door je hoofdje en je bent zo weer genezen...
en agent Bart?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zag gister een opnmame met Frank, Julia, Bob, Cor, Melle, Pim, Ed, Wanda.!
Zie volgend topic!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
heeft iemand een foto van die nep-Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |