dan blijken we dus gewoon weer heerlijk op 1 lijn te zitten.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat is er met een minuutje vertraging bijgekomen.
quote:neem anders nog een pilletje, misschien word je daar nog eens rustig van
sorryquote:
Ik vond haar eigenlijk veel meer op Iris lijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
sorry![]()
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van Horatioquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef haagse_elfje het volgende:
ligt het aan mij of lijkt die Floor nou echt niet op Claire
thanks, die is wat lichterquote:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt op iemand uit CSI Miami, die getrouwd was met de broer van HoratioVind dr met de keer minder op Claire lijken in ieder geval
Ergens lijkt ze dr wel opquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
he he, ho eens even...je gaat niet zo een lekker ding met dat vergelijken he...
[afbeelding]
sofia Milos is echt![]()
Nee, Estelle vind ik ook wel OK.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
ik moet wel zeggen hulde aan Chris
Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ergens lijkt ze dr wel opSpijt me voor je
![]()
Estelle is grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
de overeenkomst met Iris zie ik dan nog net...
[quote]
Nou, die overeenkomst zie ik dan net weer niet, toch zo maar even gaan vergelijken
[quote]Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:Ik irriteer me eigenlijk ook niet eens aan Estelle
Toch maar even doen hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
maybe moet je morgen ff langs de opticiën fietsen, ik herken wel een mooie vrouw als ik die zie![]()
Ik voel dr niet veel voor om als proefkonijn te worden gebruikt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef haagse_elfje het volgende:
victor kan je ook wel helpen hoor, een paar flinke stroomstoten door je hoofdje en je bent zo weer genezen...
en agent Bart?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zag gister een opnmame met Frank, Julia, Bob, Cor, Melle, Pim, Ed, Wanda.!
Zie volgend topic!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
heeft iemand een foto van die nep-Claire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |