quote:
op 11-21-1999 om 05:13 AM schreef Sakura het volgende:
Wat ik een heerlijk standje vind, is zelf op je rug, en je partner bovenop je zitten, maar dan met haar rug naar je toe. (net nog even geoefend)
Je hebt dat een gigantisch uitzicht. En dan bij voorkeur de video camera ter hand nemen natuurlijk![]()
![]()
hmz Sakura, lekker handy om 1 hand te gebruiken om die video camera te bedienen
quote:
op 12-11-1999 om 01:38 PM schreef Jesper het volgende:
Doe mij de russische maarKasta waar kwam dat meisje vandaan dan?
jammergenoeg niet uit Rusland Jesper.
Gequote van Serum:
Kasta:
(Ik kijk effe terug in een paar postings van je ok ?)
Voor iemand zoals jij is het maar goed dat er internet is, kan je lekker anoniem blijven en toch de patser uithangen met je geweldige postings
Volgens mij heb je IRL een zwaar tekort aan aandacht ...
Als je even wat beter en wat verder kijkt zie je dat ik helemaal niet zo anoniem blijf.
Trouwens, als iemand een beter leven heeft dan jij, wil niet altijd zeggen dat het fictie is jochie....
Kasta
Wil je daarmee zeggen dat jij beter leven hebt dan iemand die je helemaal niet kent? Waar haal je die wijsheid vandaan? Wat noem jij beter (heeft iemand die met meer vrouwen naar bed gaat een beter leven, of iemand die spetterende sex heeft met een vrouw van wie hij houdt?). Zoals ik al eens eerder gepost heb, niet iedereen is jaloers op je leven. Kortom, Kasta, je geciteerde uitspraak komt niet zinnig over.
Je hebt overigens wel gelijk dat je absoluut niet anoniem post (zie zijn webpagina).
Weer on-topic: ik hou van alle standjes zolang het maar zonder condoom is (nee geen one-night stands, maar een gewoon een monogame relatie met de mooiste en liefste vrouw die ik ken). Just go with the flow.
quote:Dan ben je met zulke uitspraken gewoon dom bezig dus ?
Als je even wat beter en wat verder kijkt zie je dat ik helemaal niet zo anoniem blijf.
quote:*Zucht* Heb je dat helemaal zelf verzonnen snotaap ?
Trouwens, als iemand een beter leven heeft dan jij, wil niet altijd zeggen dat het fictie is jochie....
(Maar als we dan toch lullig gaan doen )
Ik zag je foto en ook van een paar 'vriendinnen' van je, ok, over smaak valt niet te twisten maar je wil me toch niet vertellen dat DAT je vriendin was/is !?
Dan begin ik nu te begrijpen waarom jij zoveel vrouwen aan kan komen volgens jezelf.
Je hebt gewoon geen smaak ...?
Maar wat wil je als 18-jarig pubertje ? Je komt net kijken ...
Kasta
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 15 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 15 December 1999).]
Om er toch maar een te noemen, ik onder, zij boven, waar dan ook en hoe dan ook. op een stoel, bank of gewoon op de grond, maakt niet uit...
Absence of evidence isn't evidence of absence...
Taz4fun © 2000! f.k.a. Dragon30...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |