abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157699
Hallo allemaal,

Ik heb me pas net ingeschreven hier bij het Forum. Ik ben 21. Woon op kamers en Den Bosch en ben geboren in Breda. Aangezien er net een topic is gepost met als onderwerp: "Sex toch taboe?" dacht ik laten we maar wat leven in de brouwerij gooien.
De vraag lijkt me duidelijk...
Het zou kunnen dat niemand hierover wil praten, maar ja dat zien we dan wel weer.

Tommie

Coen - 21jr.
  vrijdag 19 november 1999 @ 12:48:00 #2
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_157700
[quote]op 11-19-1999 om 12:41 PM schreef Tommie het volgende:

Aangezien er net een topic is gepost met als onderwerp: "Sex toch taboe?" dacht ik laten we maar wat leven in de brouwerij gooien.
De vraag lijkt me duidelijk...

de mijne ook : waarom deze topic? had je ook kunnen plaatsen in "sex toch taboe?

vrijdag 19 november 1999 @ 13:22:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_157701
quote:
op 11-19-1999 om 12:41 PM schreef Tommie het volgende: (...)De vraag lijkt me duidelijk...(...)
Mijn favoriet is "Foei, niet meer doen hoor" maar op zijn tijd vind ik "Volgende keer zwaait er wat" ook wel een lekker standje.

Kom op Tommie. Als je mensen oproept hun sexuele wensen op te biechten vind ik dat je zelf het goede voorbeeld moet geven. What's your pleasure Tommie?

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 19 november 1999 @ 13:42:00 #4
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_157702
[quote]op 11-19-1999 om 01:22 PM schreef GHaven het volgende:

Kom op Tommie. Als je mensen oproept hun sexuele wensen op te biechten vind ik dat je zelf het goede voorbeeld moet geven. What's your pleasure Tommie?

volgens mij het bekijken van een ander zijn sexuele belevenissen en daar zelf een bepaald genot aan ontlenen , moet kunnen maar tja nu er niemand reageerd

pi_157703
Tjongejonge,

Ik post in de rubriek sex! En toch een redelijk normale vraag. Wordt er meteen gedacht dat ik van de dingen die ik lees sexueel genot krijg. Wat een onzin.
Ik zeg ook maar wat?! En daar is de rubriek sex toch voor of niet?
Oh en je wil weten welke ik het lekkerste vind? Doe ik ook al niet moeilijk over: "Vrouw boven, zittend op mij. Ik heb op deze manier mijn handen vrij en dat wordt door de vrouw ook fijn ervaren". Zo goed!

Coen - 21jr.
  Admin vrijdag 19 november 1999 @ 16:31:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_157704
Ben 't ergens met Tommie eens. Het is een normale vraag (en zou niet minder erotisch door sommigen ervaren kunnen worden dan bv het 'spannende plekjes' topic). Er zullen altijd mensen zijn die zich hieraan verlekkeren, net zoals er mensen zijn die zich eraan verlekkeren als ze iemand op straat in bepaalde kleding zien bijvoorbeeld etc. Dat kun je niet voor zijn. Ben 't er wel mee eens dat iemand die een topic als deze opent meteen zelf het voortouw neemt. Dat heeft Tommie nu gedaan. Wie volgt ?
Oh ja, de mijne ? Heb niet echt een favoriet. 69 en op z'n hondjes kan ik wel waarderen, maar de vrouw boven die 'het heft in handen neemt' (pardon the pun) kan ik ook wel waarderen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_157705
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel. Allemaal een prettig weekend!!
Coen - 21jr.
  vrijdag 19 november 1999 @ 16:53:00 #8
1674 oldno7
i refuse to be mixed
pi_157706
Ik lees dit forum al geruime tijd maar heb ooit eens 1 berichtje geplaatst in het BigBrother forum. Ik wist eigenlijk niet eens dat er nog meer fora waren behalve die, maar heb ze nu dus gevonden.
Mijn favoriete standje is achterlangs. Dit is een ruim begrip. Vaginaal of anaal ? Beiden. En of het dan 'op zijn hondjes' is, staand, de vrouw plat op de buik of hoe dan ook doet er niet zoveel toe.
Gold Medal With Palm Leaves - Amsterdam 1981
pi_157707
Danny,

je bent een schat..

P. A. Lumile

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:47:00 #10
188 Ravaso
Kiss me twice Im schizophrenic
pi_157708
Ik vindt het het lekkerst als de vrouw boven op me zit
want er is toch niks lekkerders als bij dat gevoel ook nog eens een schitterend uitzicht te hebben.
ONE WORLD, ONE FUTURE
  vrijdag 19 november 1999 @ 21:21:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_157709
Bij voorbaat m'n excuses, maar Ghaven kwam (weer es ) zo lekker uit de hoek, dat ik ook ff wil:

Nederland - Belgie 3-0

En om toch iets toe te voegen aan de topic:

44, dwz allebei op je zij, man achter de vrouw. Omdat dit nul inspanning kost, kun je het heel lang volhouden, en loom, ontspannen genieten.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 19 november 1999 @ 23:16:00 #12
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_157710
[quote]op 11-19-1999 om 03:40 PM schreef Tommie het volgende:
Tjongejonge,

Ik post in de rubriek sex! En toch een redelijk normale vraag. Wordt er meteen gedacht dat ik van de dingen die ik lees sexueel genot krijg. Wat een onzin.
Ik zeg ook maar wat?! En daar is de rubriek sex toch voor of niet?

joh laat je niet zo op de kast jagen ik dacht dat mensen wel begrepen dat als je een
achter je reactie plaatst dat het een vriendelijk plaagstootje is en meer niet

zaterdag 20 november 1999 @ 03:29:00 #13
691 luciano
ondertitelloos
pi_157711

Nou weten we nog niet wat jouw favoriet is , BEP !!!!!!!
  zaterdag 20 november 1999 @ 22:25:00 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_157712
En de jouwe ook niet duh!

Ik heb er geen ervaring mee maar 69 lijkt me erg opwindend en je gewoon laten bewerken door een vrouw lijkt me ook erg fijn

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 21 november 1999 @ 01:10:00 #15
1087 Merisse
broddeltante
pi_157713
Lekkerste standje vind ik (heel saai) de missionarishouding maar dan wel dat de man ver naar voren leunt. Hij raakt dan iets van binnen: WAUW! Alleen jammer dat het blijkbaar voor een man zo vermoeiend is.

Zou dat die veelgeroemde G-spot zijn? Ik heb 'm vaker gezocht maar nooit echt kunnen definieren.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_157714
mijn lekkerste standje
vind ik :
ik liggen en mij vriendin "erop" zitten
echt genieten geblazen
pi_157715
Het standje maakt me niet zo veel uit, ik vind alles lekker en de ene keer is weer iets anders het lekkerst en de volgende keer heb je meer zin in iets anders. Kortom, ik vind elk standje lekker, heb geen uitgesproken favoriet, als het maar met m'n vriedin is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_157716
Wat ik een heerlijk standje vind, is zelf op je rug, en je partner bovenop je zitten, maar dan met haar rug naar je toe. (net nog even geoefend )
Je hebt dat een gigantisch uitzicht. En dan bij voorkeur de video camera ter hand nemen natuurlijk
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 21 november 1999 @ 07:46:00 #19
631 GHaven
pi_157717
quote:
op 11-19-1999 om 03:40 PM schreef Tommie het volgende:
Tjongejonge,

Ik post (...)Zo goed!

Hoi Tommie.

Het was niet mijn bedoeling om je af te zeiken of zo. Mocht dat toch zo zijn overgekomen dan bied ik je hierbij mijn verontschuldigingen aan.

Mijn favoriete standje is overigens standje 71.

zondag 21 november 1999 @ 12:19:00 #20
957 Skraph
boy genius....
pi_157718
Naar mijn mening is het lekkerste standje, standje 64
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  zondag 21 november 1999 @ 13:28:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_157719
Ghaven en Skraph, ik ben m'n grote standjesboek kwijt en kan dus niet opzoeken wat jullie bedoelen , uitleg svp???
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 21 november 1999 @ 14:15:00 #22
631 GHaven
pi_157720
quote:
op 11-21-1999 om 01:28 PM schreef Pinball het volgende:
Ghaven en Skraph, ik ben m'n grote standjesboek kwijt en kan dus niet opzoeken wat jullie bedoelen , uitleg svp???

Hoi PB.

Was flauw grapje. Standje 71 is standje 69 met twee vingers in je reet. Sorry.

zondag 21 november 1999 @ 15:57:00 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_157721
ik ben nogal een tight-ass dus 70 lijkt me meer dan genoeg

Werpt wel een heel nieuw licht op 64 van skraph. Ben benieuwd waar die 5 vingers naartoe zijn

maandag 22 november 1999 @ 04:52:00 #24
691 luciano
ondertitelloos
pi_157722

Nou vooruit dan maar !

Ik gaf pas wel kommentaar , naar Bep toe , maar dan moet ik ook mijzelf blootgeven.
Eén van mijn favoriete standjes bestaat eigenlijk uit meerdere posities die allemaal hetzelfde doel hebben , nl. dié positie (btw. er zijn er meerdere! ) waarbij de vrouw een dusdanige positie aanneemt , dat haar vagina en haar baarmoeder(hals) zoveel mogelijk in´één rechte lijn komen te liggen , want deze liggen idd iets gekromd t.o.v. elkaar .
Ja sommige heren , er bevindt zich nog veel meer moois in die mooie , roze , malse druipsteengrot !
Vervolgens diep binnendringen , en zo net die 2á3 cm extra pakken , en dan de boel ook nog ff aanspannen , en met een beetje geluk , (afhankelijk van de mannelijke lengte , en de vrouwelijke diepgang) kun je zo haar baarmoeder(hals) bereiken , en dat geeft haar toch net dat beetje extra , dat ze meestal iets stamelt van : OEIOEIOEI .
Dit gebruik ik meestal de eerste keer.
Als ik daarna nog terug mag komen , ga ik meestal op zoek naar idd , Merisse , de G-spot !
Ik geef toe dat dat vaak niet lukt , (meestal weet de vrouw deze zelf ook niet te vinden !) , maar die paar keer dat het me wel is gelukt gebeurde dat toen de vrouw bovenop me zat , en ik op mijn rug met een hoog kussen o.i.d. onder mijn onderrug , of evt. met mijn handen mijn heupen omhoogduwend bij haar binnendrong , waarna zij zelf met wat bewegen haar G-spot tegen mijn Tarzan aan kon manouvreren !
Succes niet altijd gegarandeerd heren !
Btw. iemand met erg lange pianovingers zou ook eens een poging moeten wagen , want ik heb wel eens gelezen dat deze plek ±10cm diep moet liggen , dus met wat geduld , het juiste gereedschap , een beetje héél véél goede wil , en een goede routebeschrijving , gegeven door een vrouwelijke gids , kun je een aardig eind KOMEN , en niet alleen HIJ , maar ook ZIJ , want als het lukt kun je er op rekenen dat de buren je de volgende dag met hele andere ogen bekijken , zeker als ook de politie nog eens aan de deur is geweest wegens geluidsoverlast !
Geloof me heren , het is mij zoveel waard om die plek te vinden , dat ik hier met een stalen gezicht durf/mag/kan beweren , dat ik liever 1 uur op zoek ga naar die plek , waarbij ik dan meestal zelf niet aan bod kom , dan 5 minuten of zelfs dat zelfde éne uur mezelf leegwippen zonder dat het iets oplevert voor de vrouw , want er gaat voor mij niets boven een liefst de straat of zelfs de hele buurt bij elkaar schreeuwende vrouw die een multi-orgasme krijgt omdat haar G-spot voor de eerste keer een orgasme veroorzaakt , wat ECHT een ander orgasme is dan een "doodgewoon" clitoraal orgasme !

pi_157723
hmmm... lekkerste standje...
ehhhhhmm das moeilijk kiezen...
is dat met of zonder hulpstukken?

eigenlijk vind k alles lekker

[img]http://www.kaasie.com/images/sig/kaasie11.jpg[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')