abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:48:49 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30662987
rob: je bent niet gedoopt, ben je katholiek?

genie....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30663007
Kraai wandelt en kijkt rond in alle kamers om te zien als er nog wat interessants gebeurd wat ze direct kan door roddelen.
Viper 4 life
pi_30663025
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:43 schreef Showtime het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen, dat zegt meer over Lieske dan over Roel, want wat zijn intentie betreffende vrouwen in het huis waren was hij al open over geweest.

Anderzijds kan je ook stellen dat er niet te zwaar getild hoeft te worden aan wie wanneer aan wie aandacht geeft daar ze allemaal van de een naar de ander gaan. Lieske begon met Rikkert, liet hem vervolgens vallen voor Roel, toen Roel richting Dido ging was Rikkert ineens weer in beeld voor Lieske. Rikkert valt weg en Lieske pakt Roel weer van Dido af. Of Rikkert valt weg en Roel ziet zijn kans om Lieske weer terug te pakken. Of Roel had geen succes bij Lieske aan het begin en ging toen maar bij Dido, had toen geen succes bij Dido en ging toen maar weer bij Roel.

Al met al moet zou ik concluderen dat Dido de enige van deze 3 is die haar pijlen op 1 persoon had gericht. Terwijl Lieske en Roel beide van twee walletjes probeerden te eten, dus wellicht passen ze dan toch goed bij elkaar.
Eensch, wat betreft de pijlen op 1, Dido dus.
Roel heeft gezegd dat hij Lieske een lekker ding vindt, maar dat hij haar voor de rest niet echt boeiend vindt, te jong , te weinig echte gespreksstof.

Dus Dido was 1e keus, maar die doet moeilijk, Lieske niet, die smelt meteen zodra hij haar maar aanraakt
Dat hij niet meteen knuffelig was met Dido was m.i. juist omdat hij haar écht leuk vond, en niet alleen maar lekker.
En aangezien de stoere Roel ineens heeeeeeeeeeeeeeel onzeker is door die nominatie heeft hij extra behoefte aan gefriemel aan den piemel, en wie is er dan makkelijker in deze te paaien dan het zo naar mannenaandacht hunkerende Vindicat popje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30663041
Roel is gewwon niet leuk bezig dus
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:51:11 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30663057
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:51:14 #131
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30663058
Liggen die lui nog steeds in bed? Voor straf geen boodschappen dit weekeinde
pi_30663059
request aan Scanman

Zou je een mooie cap kunnen maken van de gezichtsuitdrukking van Dido tijdens het eerste moment dat ze Roel en/of Lieske weer ziet. Thanks.
Viper 4 life
pi_30663061
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:48 schreef teamlead het volgende:
rob: je bent niet gedoopt, ben je katholiek?

genie....
van huis uit, bedoelde hij, omdat ze over dopen begint
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:52:55 #134
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30663097
Roel in de keuken
  Moderator zaterdag 17 september 2005 @ 13:53:25 #135
18653 crew  D.
pi_30663112
sikker?
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:53:32 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30663117
Dido heeft Roel nu al zo ongeveer haar liefde verklaard een aantal dagen geleden in de tuin. Ik vraag me af wie er makkelijk is dus.... (nee, dat vraag ik me niet af eigenlijk). Het is ook Dido die constant loopt te zeiken over Roel en Lieske. Ik heb Lieske nog niet 1 keer horen zeuren over Dido en Roel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30663138
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:50 schreef Wup het volgende:
Roel is gewwon niet leuk bezig dus
Roel is zichzelf, want zei hij niet dat hij thuis ook 2 of 3 vriendinnen erop na houdt, waar hij niet serieus mee is, maar 1tje wel met hem (en die is ook meegegaan naar het hotel aan de vooravond van BB).

Ik snap eerlijk gezegd niet wat al die dames in hem zien
Die slome stem, dat iele lange lijf, die steeds terugkomende drugspromo ... ik zie het niet.
Aardige knul verder , maar voor de rest
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:54:26 #138
128220 Peter6000
pi_30663144
Roel op stream 1

edit: alweer elders nu
pi_30663149
Lieske uit bed
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:55:07 #140
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_30663163
ah, roel en leiske wakker..
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_30663175
Het wordt gewoon tijd dat Lieske hoort, wat Roel over haar gezegd heeft , tegen Rob .
Dan wordt het pas echt leuk
pi_30663187
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Eensch, wat betreft de pijlen op 1, Dido dus.
Roel heeft gezegd dat hij Lieske een lekker ding vindt, maar dat hij haar voor de rest niet echt boeiend vindt, te jong , te weinig echte gespreksstof.

Dus Dido was 1e keus, maar die doet moeilijk, Lieske niet, die smelt meteen zodra hij haar maar aanraakt
Dat hij niet meteen knuffelig was met Dido was m.i. juist omdat hij haar écht leuk vond, en niet alleen maar lekker.
En aangezien de stoere Roel ineens heeeeeeeeeeeeeeel onzeker is door die nominatie heeft hij extra behoefte aan gefriemel aan den piemel, en wie is er dan makkelijker in deze te paaien dan het zo naar mannenaandacht hunkerende Vindicat popje
Kwa inhoud denk ik ook dat Dido zijn eerste keus is, maar kwa sexuele handelingen in het huis heeft hij denk ik geen voorkeur. Hij had als eerste aan Lieske gevraagd om bij haar in bed te gaan liggen, vervolgens wees ze hem af. Misschien vroeg hij haar eerst omdat hij inderdaad het idee had dat zij een makkelijkere prooi voor hem zou zijn, kwam hij mooi van een koude kermis thuis. Maar nu is het hem uiteindelijk toch gelukt, Lieske is kwetsbaar want vriendje Rikkert is net het huis uit en Roel is inderdaad ook kwetsbaar vanwege de nominatie.

Ik had altijd het idee dat Lieske zijn eerste keus was, maar nu heb ik steeds meer het idee dat het hem enkel om het sex in het huis te doen is. Hij staat op springen dus het is nu pakken wat hij pakken kan.
Viper 4 life
pi_30663189
Dido speelt " hard to get" hebben wel meer vrouwen last van .. ik geef Roel groot gelijk!
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:56:24 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_30663193
lieske roel en ingrid onverstaanbaar....
pi_30663204
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat al die dames in hem zien
Die slome stem, dat iele lange lijf, die steeds terugkomende drugspromo ... ik zie het niet.
Aardige knul verder , maar voor de rest
ik zie het ook niet zo, ik denk dat Liesje hem wel 'cool' vindt, maar Dido?
pi_30663233
Roel en Lieske niet gedouched... zal wel een luchtje aan zitten
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:58:19 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_30663236
ik vraag me af: het zijn toch niet alleen de mannen die op springen staan waarschijnlijk...volgens mij hadden ze allebei een "itch"
pi_30663252
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft Roel nu al zo ongeveer haar liefde verklaard een aantal dagen geleden in de tuin. Ik vraag me af wie er makkelijk is dus.... (nee, dat vraag ik me niet af eigenlijk). Het is ook Dido die constant loopt te zeiken over Roel en Lieske. Ik heb Lieske nog niet 1 keer horen zeuren over Dido en Roel.
Het was om het even denk ik, had net zo goed Dido kunnen zijn waar hij de nacht mee had doorgebracht. Hij had net het geluk dat Lieske hapte gisteravond, anders was het vanavond misschien wel Dido geweest die hapte.

Je hebt zeker gelijk dat Lieske nog nooit heeft gesproken over Roel en Dido.
Viper 4 life
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 13:59:08 #149
128220 Peter6000
pi_30663256
Lieske op 4

Poets-timer on
pi_30663261
Dido moet gewoon iemand hebben.. ze probeerde het eerst bij menno, maar die ging voor ingrid.. toen bij roel en die kiest dus nu voor lieske.. ja dan kan je behoorlijk pissig worden
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')