quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:39 schreef milagro het volgende:[..]
Ja, suf toch
![]()
Als ik Lieske was had ik daar dan ook voor bedankt, een nachtje tegen hem aan rijen.
Hij negeert haar eerst een dag of 2, en als Dido dan geen sjoege genoeg geeft, stapt-ie naar haar toe
![]()
Je zou kunnen zeggen, dat zegt meer over Lieske dan over Roel, want wat zijn intentie betreffende vrouwen in het huis waren was hij al open over geweest.
Anderzijds kan je ook stellen dat er niet te zwaar getild hoeft te worden aan wie wanneer aan wie aandacht geeft daar ze allemaal van de een naar de ander gaan. Lieske begon met Rikkert, liet hem vervolgens vallen voor Roel, toen Roel richting Dido ging was Rikkert ineens weer in beeld voor Lieske. Rikkert valt weg en Lieske pakt Roel weer van Dido af. Of Rikkert valt weg en Roel ziet zijn kans om Lieske weer terug te pakken. Of Roel had geen succes bij Lieske aan het begin en ging toen maar bij Dido, had toen geen succes bij Dido en ging toen maar weer bij Lieske.
Al met al moet zou ik concluderen dat Dido de enige van deze 3 is die haar pijlen op 1 persoon had gericht. Terwijl Lieske en Roel beide van twee walletjes probeerden te eten, dus wellicht passen ze dan toch goed bij elkaar.