Hmm, wordt nog moeilijk/tijdrovend.quote:
Ga je weg?quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wordt nog moeilijk/tijdrovend.
Ik doe het morgen wel. Denk ik.
Ik bedoelde die ene uit de jury, die in de hoek.quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die ene was wel erg, die van Inge Ipenburg. Dat was echt een valse nicht![]()
Ik vind die voorzitter erger danquote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde die ene uit de jury, die in de hoek.
Das er ook een, maar die in die hoek heeft een veel nichtiger accent en laat het veel meer merken.quote:
Ik heb wel vaker zo iets gekeken ja dus ik weet wel wat voor soort volk daar aanmee doetquote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daarin is niemand zo lelijk als Brainpower hoor
En als jij dat weet, dan moet jij dus ook gekeken hebben![]()
Ik heb het altijd al gezegtquote:Op zondag 18 september 2005 00:16 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Beev.Ben je dan tóch homo?
We hadden het net over Tania en ik onder een warm dekentje en meneer weet het verhaal om te buigen tot een gesprek over Brainpower, een valse nicht en Dancing with Stars.
Wie? Je onzichtbare vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op zondag 18 september 2005 00:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 belt een paar mensen op dat ze een kwartiertje later komt![]()
Volgens mij ging het om lelijkheid. Ik weet niet waarom jij alles weer in een 'wel of niet homo' kwestie moet draaienquote:Op zondag 18 september 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Das er ook een, maar die in die hoek heeft een veel nichtiger accent en laat het veel meer merken..
ALLEMAAL OMDAT IK ER NIET BIJ MOCHT KOMEN LIGGEN!!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:16 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Beev.Ben je dan tóch homo?
We hadden het net over Tania en ik onder een warm dekentje en meneer weet het verhaal om te buigen tot een gesprek over Brainpower, een valse nicht en Dancing with Stars.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:17 schreef Tania18 het volgende:
Ik weet niet waarom jij alles weer in een 'wel of niet homo' kwestie moet draaien
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie? Je onzichtbare vriendjes en vriendinnetjes?
Sorry...ik moest je nog ff terugpakken van net....Al stelt dit niks voor vergeleken met jouw hartbrekende berichtje![]()
Dat rose rondje om zijn fotoquote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
ALLEMAAL OMDAT IK ER NIET BIJ MOCHT KOMEN LIGGEN!!!!!
Deze dus.
[afbeelding]
Omdat ik zeg die nicht om aan te geven wie ik bedoel en jij vervolgens zegt dat dat helemaal geen nicht is terwijl een doofstomme blinde dat zelfs doorheeft. Daarom!quote:Op zondag 18 september 2005 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om lelijkheid. Ik weet niet waarom jij alles weer in een 'wel of niet homo' kwestie moet draaien
Dat is volgens mij gewoon de broer van Inge de Bruijnquote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
ALLEMAAL OMDAT IK ER NIET BIJ MOCHT KOMEN LIGGEN!!!!!
Deze dus.
[afbeelding]
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
en jij vervolgens zegt dat dat helemaal geen nicht is
quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
vandaar dat iedereen me altijd zo raar aankijkt als ik met ze praat, ze zijn onzichtbaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |