Als je het zo noemen wil wel ja.quote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Wat was dat nou met Brainpower en Hind ... zijn zij een "ding"![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Wat was dat nou met Brainpower en Hind ... zijn zij een "ding"![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hind en Brainpower, showbizzpaar van het jaar!
Ze staan wel achter.quote:
Komt nog wel goed denk ik.quote:
Welke 1-2quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:07 schreef BVO het volgende:. CD Tenerife.
. uit bij Real Madrid B.
.
Maar dan zou RMB dus ook kunnen promoverenquote:Op zondag 18 september 2005 15:10 schreef BVO het volgende:. Als het zo blijft spelen ze komend jaar gewoon weer in de Primera Dvisión hoor.
.
Nee, de B-teams kunnen nooit even hoog of hoger dan het A-team komen. Als ze dus derde ofzo worden promoveren niet zij, maar de nummer 4.quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan zou RMB dus ook kunnen promoveren?
Ja, we moeten we het toch ergens over hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
Jah zeg... Gvdrefsodhjdol! Gaat het weer over voetbal![]()
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we moeten we het toch ergens over hebben?
Zijn ook pas 4 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Svensational het volgende:
Die #1 en #10 zitten trouwens wel erg dicht bij elkaar...
Neuh, dan vind ik voetbal toch interessanterquote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?
Nee dat mag niet, ze werken wel met een vaste selectie.quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
En wisselen er ook de hele tijd spelers tussen het A en B-team? Of mag dat niet (lijkt mij eigenlijk het meest logisch)
Dan pas ik.quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |