quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat je dat onthoudt zeg?
Maar daar slaap ik al een tijdje niet meer.
Pfff.... Volgens mij niet echtquote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek en daar sta ik samen met een andere FOK user op en volgens mij ken je die
Ach, zij kent wel e beruchte Bupatih. We hebben veel over je geroddeld gisterquote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff.... Volgens mij niet echt
Maar er zijn meer Fok!sters met zo'n soortgelijke naam.Dus het kan best zijn dat ik haar wel/niet ken.
En met haar wou je wel meeten hequote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, zij kent wel e beruchte Bupatih. We hebben veel over je geroddeld gister
Maar daardoor kon ik wel lekker slapen vannachtquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Koud vandaag ... rrrrrrrr
Dat ene doelpunt van Arveladze komt dus op naam van Sneijderquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijke domheid in dat AZ-Ajax topic..
Ik dus niet ... koud koud koudquote:Op zondag 18 september 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daardoor kon ik wel lekker slapen vannacht!
Beter dan dat je je kapotzweetquote:
Ik weet niet, er staat overal nog Arveladze.quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ene doelpunt van Arveladze komt dus op naam van Sneijder??
Ik ken haar... das heel andersquote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met haar wou je wel meeten he
Moet jij niet op de crew meet zijn?quote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff.... Volgens mij niet echt
Maar er zijn meer Fok!sters met zo'n soortgelijke naam.Dus het kan best zijn dat ik haar wel/niet ken.
Hoe weet je nou of hij daar niet is, er staat toch een minnetje bij zijn naamquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet jij niet op de crew meet zijn?
Ey iddquote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of hij daar niet is, er staat toch een minnetje bij zijn naam?
Hihiquote:
Ja, ik heb ook liever CCquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi.
Zo is het maar net ... CC is way lekkerder dan dat Pepsi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |