Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]Dat heb ik even gemist? Waarom denkt die mankepoot dat ie er niet uitgestemd kan worden?
Nomineer hem maar eens![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om de tijd te doden
Goeiemiddag trouwens aan iedereen
ik vraag me af waarom hij dat denkt...lijkt me leuk Rob en Roel genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Ik wil hier toch nog maar ff melden dat ik me gisteravond dood ergerde (zoals altijd) aan Rob.!!
Met dat hij er nooit uitgestemd KAN worden..
Pssssst Rob... Ruud won ook niet!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.!
Joost is al een tijdje wakker hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BONG4002 het volgende:
Nope, Ingrid, Menno, Roel en Lieske + Linda zijn nog zwaar te slaap (samen met Joost)
dido vermoedt wel wat, aangezien ze vanochtend al dertig keer heeft gezegd dat ze er klaar mee is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef charlysilva het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Lieske Roel even van de hoge nood afgeholpen vannacht met wat hand en span dienstenDido weet dit nog niet,maar wat zal het heerlijk zijn als zij het verse koppel gaat zien zometeen
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.!
Heb je wat mij betreft niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef charlysilva het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Lieske Roel even van de hoge nood afgeholpen vannacht met wat hand en span dienstenDido weet dit nog niet,maar wat zal het heerlijk zijn als zij het verse koppel gaat zien zometeen
![]()
Een beetje maar hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:50 schreef BVO het volgende:
Dido voelt zich beetje afgewezen dus..
Dank je,ik lees het nog eens overquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wat mij betreft niet goed begrepen.
Bij mij bij mij bij mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:51 schreef kwakveense het volgende:
dido gaat zich aankleden in de slaapkamer.
welke slaapkamer ?
edit op stream 2 net de blote ass van....ralph denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |