abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30659109
Omdat er nog geen topic was over deze nieuwe Adventure-game en hij toch wel aandacht verdient!
Heb de demo gedownload en ik was hooked; heb vervolgens zelfs de volledige versie gekocht om er in ieder geval zekerder van te zijn dat er een volgend deel zou komen.
Voor iedereen die fan is van de oude Lucasarts adventures: koop deze game!

Wat info van de officiële website (http://www.telltalegames.com)

Bone: Out From Boneville

A mysterious foe. An idyllic valley. An unlikely hero.

Enter the world of Jeff Smith's Bone and a truly epic adventure will come to life.

As the saga begins, three cousins - Fone, Phoney and Smiley Bone - become separated in a vast, uncharted desert. One by one, they find their way into a deep, forested valley filled with wonderful and terrifying creatures and new mysteries that await them.
• Help Bone and his cousins find a way back to Boneville. Unravel curious puzzles, maneuver through mini-games and encounter un-expected surprises.
• Travel throughout the idyllic valley and meet the unique inhabitants. Brave and lovely Thorn, the great Red Dragon, rat creatures, talking bugs and more.
• Discover the hidden secrets of the valley. A curious map, a beautiful heroine with a past even she doesn't know about, a hooded creature with a grand scheme, and the power of quiche!

With an in-game help system, you'll never get stuck for long!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ceased2Be op 18-09-2005 21:19:17 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30659259
Ik heb de demo gespeeld en hoewel hij nogal kort was, moet ik zeggen dat het er vermakelijk uit ziet.
Maar is er iemand die de hele versie heeft gespeeld en zou die mij wat kunnen vertellen over hoe lang je erover doet om hem uit te spelen. De demo was namelijk zo kort dat ik nu een beetje m'n twijfels over de lengte van de volledige versie.

Ik moet wel zeggen dat mijn hoop voor de nieuwe Sam & Max flink gestegen na het spelen van deze demo!
pi_30660017
Het volledige eerste deel is volgens mensen die hem gekocht hebben in een uur of vijf uit te spelen. Demo was leuk, hoewel die vlucht-voor-de-sprinkhanen-scene wat te lang duurde. Ik twijfel nog. Als je hem koopt steun je natuurlijk wel de ontwikkeling van Sam&Max 2, dat is wel weer een argument om het te kopen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 17 september 2005 @ 14:21:33 #4
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30663884
Hey, da's cool!
Vroeger was ik echt fan van de comic.
Toch maar ff checken die game....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Licht Ontvlambaar zondag 18 september 2005 @ 12:52:55 #5
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_30692361
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Het volledige eerste deel is volgens mensen die hem gekocht hebben in een uur of vijf uit te spelen. Demo was leuk, hoewel die vlucht-voor-de-sprinkhanen-scene wat te lang duurde. Ik twijfel nog. Als je hem koopt steun je natuurlijk wel de ontwikkeling van Sam&Max 2, dat is wel weer een argument om het te kopen.
ik twijfel zelf ook om hem te kopen,demo was erg tof
pi_30696605
Heb hem inmiddels uitgespeeld en het is z'n geld dubbel en dwars waard.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30704640
ik ben inmiddels ook aan de hele versie begonnen en ik kan alleen maar zeggen:
point & click adventure zoals het hoort!
  maandag 19 september 2005 @ 09:44:24 #8
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30719194
Ik heb de comic er nog eens bij gepakt en ze hebben in de demo de eerste paar pagina's wel erg goed weten over te zetten.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_30720794
Deze game lijkt me wel okay trouwens, op 4colorrebellion komt er regelmatig nieuws over en de stijl van de game bevalt me wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30732158
Zodra ik speelde voelde ik een LBA gevoel. En das uiteraard goed nieuws.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30733130
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:44 schreef Smots het volgende:
Ik heb de comic er nog eens bij gepakt en ze hebben in de demo de eerste paar pagina's wel erg goed weten over te zetten.
En verderop helemaal...

"Stupid STUPID rat creatures!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')