quote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef CrookedEye het volgende:
- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.
ik snap niks van het opmeet systeem als ik een polo wil bestellen kan ik wel uit xl en l kiezen maar niet uit maten bijv 42 of 44 kan iemand mij hier mee helpen
ik ben mager en 1 meter 85 of zo? Ik heb nou niet echt het lichaam voor strakke kleding dus dat schiet niet op. En ik hou van ruime kleding. En die XL polos zitten nog net niet strak bij mij dus ik vind dat echt perfect zittenquote:Op zondag 18 september 2005 12:33 schreef var.fok het volgende:
[..]
ook_gek, hoe lang ben jij en wat voor bouw heb je? L (muscle fit) was mij de vorige keer wat te klein, maar XL lijkt weer zo groot, tenminste, zeker bij truien en vesten enzo...
Zou een regular fit L wel passen als een muscle fit L net niet past?
Ik doe trouwens ook weer mee! Zal 's even gaan kijken op de site wat er voor leuks is...
Die winkel is wel heel vet he, een vriend van mij was daar deze vakantie en heeft een hoop foto's gemaakt, echt een hele mooie winkelquote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Ha! Prutsers! Ik kom net terug uit de VS en puur om jullie te kwellen heb ik niets van A&F gekocht, terwijl ik wel in die grote A&F store in Manhattan ben geweest.
Raak mij *hier* aan.
Dan komt het waarschijnlijk later en moet je dus 2x verzendkosten betalenquote:Op maandag 19 september 2005 14:52 schreef Proper_fucked het volgende:
als een artikel op 'backordered' staat, is het dan nog wel leverbaar?
Niet weer hequote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef Proper_fucked het volgende:
kut, dat vest dat ik wil staat nu op backordered
![]()
ik had dit shirt en vest besteld:quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet weer he![]()
Dat is dezelfde die ik wilde, het wordt echt tijd dat ze die dingen eens in Nederland gaan verkopen
edit: had jij nog andere bestellingen?
Jij moet m in L hebben? die is idd backorderd..quote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Molluck het volgende:
Ja dat onderste vest wilde ik dus ook hebben
Ja klopt. Daar kom ik ook op uit.quote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik kwam uit tussen de 110 en 120 euro
Ik heb geen idee. Maar ik vermoed dat je het wel kan bestellen maar dat ze het naleveren, hoe dat dan zit met de verzendkosten zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Als dingen op backordered staat betekent dat dat ik ze niet meer kan bestellen?
Hmnn das wel vervelend, ik pink namelijk weer een traantje weg bij het zien van dat grijze vestquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vermoed dat je het wel kan bestellen maar dat ze het naleveren, hoe dat dan zit met de verzendkosten zou ik niet weten.
het gaat idd hard opeens..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Bijna alles is backordered, of hebben jullie daar geen last an?
Tussen het bestellen en bij iedereen in huis zit een dag of 5. Maar wat betreft de spullen die 'backordered' zijn, is het misschien wel gunstig om het bestellen nog even uit te stellen. Backorder betekent namelijk dat ze met een lege voorraad zitten maar dat de spullen nog wel binnen komen. Maar hoe het precies zit weet ik niet, ik heb er niks op de site over gevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja en wanneer kunnen we het ongeveer bij ons thuis verwachten
In mijn maat (M) is het meeste er nog.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Bijna alles is backordered, of hebben jullie daar geen last an?
In de XL dus? Ik heb besloten dat ik toch de L wil, maar er is dus echt niets meer in die maatquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, aangezien dat vest dat ik bij jou heb besteld op backordered staat moet ik wat anders daarop verzinnen. Heb nu geen tijd meer om daar naar te kijken, dus doe dat vanavond/morgenochtend. Morgenmiddag heb je mail van me..
Molluck, denk dat ik voor dat grijze vest ga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |