Zo staat het toch wat losjes. Net even wat losser dan wanneer het er in zit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
overhemd hoort in de broek en trui daar een beetje netjes overheen
check trouwens: Schouderklopjes meldtopic deel 1
Oke oke oke overhemd gaat er inquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:44 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
- je overhemd hoort in je broek
- dit ziet er niet 'speels' meer uit
- je trui is te groot
Ik heb je adres nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
lul maar tegen me op msn. Dan stuur ik hem wel![]()
Gezien het model denk ik toch dat je een maatje kleiner had mogen nemen (trui). De naden van de mouwen en de lengte van de mouwen geven aan dat het een erg kort model trui is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke oke oke overhemd gaat er in
Trui is niet te groot man. Komt net iets onder de rand van mijn broekls hij korter is komt hij boven mijn broek uit
bovendien hangt de schouderlijn op de bovenarmquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:39 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
Gezien het model denk ik toch dat je een maatje kleiner had mogen nemen (trui). De naden van de mouwen en de lengte van de mouwen geven aan dat het een erg kort model trui is.
whehe dat heeft een reden. We nemen wat kleine kinderen. Die gaan aan je mouwen trekken en als gevolg is je trui mega uit model en komt dat niet meer goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:09 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
bovendien hangt de schouderlijn op de bovenarm
Ouwe collectiequote:Op maandag 17 oktober 2005 16:36 schreef kultivate het volgende:
Waarom bestellen jullie het nog online?? De Frontrunner heeft tegenwoordig ook een behoorlijk aanbod A&F kleding.
Wat zegt track en trace dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
en ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen![]()
heb hem net een mailjte gestuurd maar dat niet gevraagd, vrijdag had die het ook al verkeerd gestuurd. En moest die het zaterdag op nieuw struren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zegt track en trace dan?
Effe aan steijn het nummertje vragen![]()
Maar dan nog hebben ze er wel geinige tshirtjes liggen. Maar ja als je online bestellen goedkoop kan maken door met veel te bestellen maakt het niet uit natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Ouwe collectie
en dat doen we dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef kultivate het volgende:
Maar ja als je online bestellen goedkoop kan maken door met veel te bestellen maakt het niet uit natuurlijk
Waar ergens in Roosendaal zit die winkel? [of komt die winkel]quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:58 schreef yok het volgende:
Is geen echte winkel, maar een winkel die dit merk samen met america today gaat verkopen.
Ja dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:26 schreef Version1 het volgende:
[..]
Waar ergens in Roosendaal zit die winkel? [of komt die winkel]
woeiquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef Adelante het volgende:
check trouwens: Schouderklopjes meldtopic deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |