dido: de arrogantequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
tanja : de buik
chantal: de kraai
roel: de dealer
ingrid: de duim
lieske : de maagd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is Dido (en de rest van de bbers) naar bed?
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef elskreeft het volgende:
[..]
je vergeet er eentje: waar zijn de asbakken? ik zoek peukjes!!!
Anders vergeet je het been evenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
rob : beenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is volgens mij errug mangericht! Nix mismee zou ik zeggen!
Dat jij slechts een slecht nageboorte bent hoef je dat een ander niet toe te wensen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
1. Commentaar op de [re]live show
2. vanaaf is geen woord
3. mensen gingen inderdaad massaal stemmen naar aanleiding van een zwart beeld
Hoe kon je Het Been missen ??!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Da's toch een goeie zaak? Een 'normale' zwangere is doodsaai, deze verslaafde bijstandssnol zorgt iig nog voor lol en irritatiequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreek
En bedankt hè Mummie...
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hoe kon je Het Been missen ??!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |