en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkele kans op. Lieske ziet in Roel gewoon een maatje, verder niets. Roel vindt alle aandacht van vrouwen wel leuk.
Het wordt niks denk als puntje bij paaltje komt lieske NEE zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Das wel lief ja. Maar toch wordt het nooit iets denk ik. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:24 schreef svann het volgende:
Ze zitten grof te gokken op de geboortedatum.
mmaar na de bevalling weet ze wat het is (jongen / meisje)quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is idd. gek
Tanja is bang voor de bevalling, dat betekent niet dat ze niet blij zal zijn met haar kindje
Dodoquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido zal voor mij altijd Didoos blijven... Perfecte naam voor haar.
Lieske had 5 jaar ouder moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...
die hou ik er inquote:
beetje lullig van hem idd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef FlowKey het volgende:
en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...
Had ze meer te vertellen dan ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske had 5 jaar ouder moeten zijn.
ik denk het ook, maar heb wel het idee dat lieske wel iets verder wil gaan dan wij denken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkele kans op. Lieske ziet in Roel gewoon een maatje, verder niets. Roel vindt alle aandacht van vrouwen wel leuk.
LOLquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Heel mooi shot van stream 2 op de volle maan hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |