quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
hahahahahaha
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vaak hoor je nog een of ander iemand overdreven lachen
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
ik kan me iets vaags herinneren in een televisiemuseum waar ik ooit was, dat er een gigantisch apparaat was en als je dat draaide kwam er een gelach uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
Oh, mijn excuses. Ik wist niet dat uw aan een kutfungus overleden moeder vroeger in de lachbandjesindustrie zat. Het was niet mijn bedoeling om u te beledigen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?
Dit hele topic heeft ie geopend wachtende op het moment dat ie dit kon posten, al gniffelend boven zn toetsenbordquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?
'Sabrina' is inderdaad een goed voorbeeld. Er is werkelijk niets grappigs aan dat programma, en toch draait het lachbandje overuren. Daaróm draait het lachbandje overuren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zat laatst "Sabrina the teenaged witch" te kijken.
daar wéét je gewoon waneer er gelachten word, zelfs voordat de persoon is begonnen met praten. gemiddeld om de 3 zinnen een flink gelach, vaak nog gevolgt door nog eentje.lachbandjes
Maar Melissa Joan Hart is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
'Sabrina' is inderdaad een goed voorbeeld. Er is werkelijk niets grappigs aan dat programma, en toch draait het lachbandje overuren. Daaróm draait het lachbandje overuren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. Ik wist niet dat uw aan een kutfungus overleden moeder vroeger in de lachbandjesindustrie zat. Het was niet mijn bedoeling om u te beledigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |