ik neem aan Chantal die komt uit Amsterdan Tanja uit Groningenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou met greppelhoer, Tanja of Chantal![]()
Ik krijg maden gevoel bij zo'n close-upquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:21 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt het briljantste idee ooit, een camera midden op tafel
nu nog een camera onder de dekensquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:21 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt het briljantste idee ooit, een camera midden op tafel
Ah ok, wie weet had Tanja ook wel een tijdje in Amsterdam gezetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik neem aan Chantal die komt uit Amsterdan Tanja uit Groningen
Doordat ze met de vork erdoorheen gaan beweegt het ook nog eens zo af en toequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg maden gevoel bij zo'n close-up![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ah ok, wie weet had Tanja ook wel een tijdje in Amsterdam gezeten
Tanja heeft al gegeten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef regenworm het volgende:
Tanja lust het eten niet zich weer met haar vrolijk te kijken.
Eten zwangere snol
het is echt een verwend kutwijf, ik zou er wat van zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef teun911 het volgende:
tanja eet dit dus echt niet ofzo? Keek net demonstratief, handen over elkaar..
mars, snikkers, milka, strookwafels, wijngumsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef svann het volgende:
[..]
Tanja heeft al gegeten.
Ze kreeg een kantinemaaltijd van BB.
Kleuter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
mars, snikkers, milka, strookwafels, wijngums
Sjankwal natuurlijk. Tanja is toch wel de meest meegaande van alle bewoners. Ze dringt zich niet zo asociaal op als die uitgerangeerde hoer van een Chantal. En die andere bekakte trutten die er rondlopen. Linda en Tanja mogen er van mij het langst inblijven van de meiden. Maar Sjankwal z.s.m. exit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou met greppelhoer, Tanja of Chantal![]()
In het begin niet, maar na dat gelul van ik wil naar huis ben ik er gaan haten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef svann het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je Tanja haat, hoor.
En met muziekquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Flakkie01 het volgende:
nou echt spannend is dit niet, tis vrijdag tijd voor een feestje met veel alcohol![]()
![]()
![]()
Morgen is er weer een feest vanavond vroeg na bed en morgen weer lang op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Flakkie01 het volgende:
nou echt spannend is dit niet, tis vrijdag tijd voor een feestje met veel alcohol![]()
![]()
![]()
Ja wat jij zegt ja, muziek!! huppekee strippen paaldanzen de worksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |