MASHED!!! Dat is echt een geweldig spel! Echt geweldig om met 4 man te spelenquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Red dead revolverquote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef DinoPK het volgende:
Echte onbekende toppers heeft de xbox dan ook niet echt vind ik, wel veel games die door het grote publiek genegeerd worden. Doom3, Freedom Fighters, Hitman3, SW Battlefront, Mashed, Midnight Club 3, Oddworld Strangers Wrath, de 2k5 ESPN sport serie, allemaal games die meer verdienen dan de aandacht die ze hebben gekregen.
Oeh das een goeie, misschien wel het meest ondergewaardeerde spel dat er is op de xbox (al komt mashed in de buurt, bijna niemand kent dat spel). Heerlijk sfeertje, al zal de game niet voor iedereen zijn door de toch wel redelijk old school gameplay.quote:
We have a winnerquote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef PandorasBox het volgende:
- Phantom Dust
- Breakdown
Onbekende Xbox toppers.
Kent iemand het spel Phantom Crash toevallig ook?? Aktiegame met mech's... vond de demo toen erg gaaf!quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Ik heb hem gespeeld Phantom Dust,,raar spel hoor, snapte er geen zak vanquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We have a winnerPhantom Dust is de enige titel die ik eigenlijk nog wel zou willen op de Xbox...
Dude die buffy game is rukquote:Op zondag 18 september 2005 18:28 schreef Notorious het volgende:
[afbeelding]
One hell of a beat em up!![]()
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.quote:
Ben even een trailer aan het downen want weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2quote:Op zondag 18 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die eerst die door The Collective is gemaakt was goed lees de reviews maar. Maar goed jij bent een N-tard als er geen felle blij kleurtjes en bloemetjes in zitten is het sowieso ruk voor jou.
Vind je meer triest.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
[me=Dj_Day-V goede connecties heeft voor gratis nieuwe games(Burnout 4 enzo)
verkapt kijk-mij-stoer-zijn-post
Buffy game was cool, beetje eentonig mss, maar zeker vermakelijk voor ons fans.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor triest figuur, daarom had ik een Xbox en een Ps2
![]()
Maar-eigenlijk-vind-iedereen-hem-een-impotente-homo.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V] omgebouwde x-box kopen gaat met headset en 2 controller voor 150 euri[/me]
[me=Dj_Day-V goede connecties heeft voor gratis nieuwe games(Burnout 4 enzo)
verkapt kijk-mij-stoer-zijn-post
quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
verkapt kijk-mij-een kneus-zijn-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |