Hier bestaat de supply uit een sixpack "Grolsch Blond" uit de aanbiedingquote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef cerror het volgende:
Ik heb wel 3 halve liters!
Eindelijk weer eens bier.
precies. er is geen grolsch in de aanbieding ergens deze week?quote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zul jij met weemoed terug denken aan je avatar.
Van 't weekend de beugels nog bij de AH, maar dat zal al wel weer voorbij zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
precies. er is geen grolsch in de aanbieding ergens deze week?
Welkom terug!quote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef Janetje het volgende:
Na omzwervingen ben ik weer terug in mijn thuishaven.. ONZ
ONZ kent ONZ zullen we maar zeggen..
Ik dank u...quote:
Krijgen we nog een reisverslag?quote:Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dank u...
Ik waag mij zelden buiten onz.. dus dit was een ware uitdaging..Ok.. ik lul..
godsamme nee die aanbieding is er niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Van 't weekend de beugels nog bij de AH, maar dat zal al wel weer voorbij zijn.
Ja, maar daar wil ik dood nog niet gevonden worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs PUB SC gaat nog sneller.225 delen in 2 maand.
Neequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Krijgen we nog een reisverslag?
het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteitquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen vrij.. en ontieglijk uitslapenquote:
WJZquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen vrij.. en ontieglijk uitslapen
Je gaat me toch niet vertellen dat dat je verbaast? Zet eens een stuk 25 van die kinders in een ruimte, dan heb je oorbeschermers nodig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
laat die gehoorbescherming maar zitten, doe mij maar een jachtgeweerquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dat je verbaast? Zet eens een stuk 25 van die kinders in een ruimte, dan heb je oorbeschermers nodig!
Ontieglijk is relatief bij mij. Om half elf gaat de wekker! Vervolgens even naar het werk, dan 's avonds eten bij een vriend in Haarlem samen met zijn ex aan wie ik mijn oude laptop verpats. Het leven is goed!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen vrij.. en ontieglijk uitslapen
Dat is vermoeiend, moet je veel te snel herladen enzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat die gehoorbescherming maar zitten, doe mij maar een jachtgeweer
Was wat druk, en was de connection met BeF wat kwijtquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee! Tijd niet gesproken enzo![]()
{HK}
* Mompelt iets van onkruid enzoquote:
Heej c.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
Nog 1 biertje te gaan.
Ik had maar 3 halve liters.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej c.
Damn, das bitter weinig bier dan.
* Niet gaat zeggen hoeveel HJ hier nog staat.quote:
Terrutquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Niet gaat zeggen hoeveel HJ hier nog staat.
in de tuin aan het werk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Mompelt iets van onkruid enzo
Heej
Wil je een eerlijk antwoord of een gezellig antwoord?
Delen?quote:
*maar eens een tripje gaat plannen om wat HJ voor zichzelf en cerror te regelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Niet gaat zeggen hoeveel HJ hier nog staat.
wa veur spulquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
Deelt een rondje ... water uit..
Dat kan dus neit.quote:
Het moet dood jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
in de tuin aan het werk?
aangezien ik bij het eerlijke antwoord waarschijnlijk ga vragen waarom, en jij daar op gaat antwoorden dat je dat hier neer gaat zetten ga ik wel voor het gezelige antwoord
wa-terquote:
goed om te horenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het moet dood ja![]()
Je kent me
Het gaat dus fantastisch hier en met iedereen die mij lief zijn, zelfs de pup doet het geweldig
Ik ben de laatste tijd wat minder 'elders' juist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was wat druk, en was de connection met BeF wat kwijt
Elders heb ik je netjes antwoord gegeven maar ben daar nu weg![]()
{HK}
Ehh.. proostquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
Deelt een rondje ... water uit..
Hollandia is toch ook okay?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
*maar eens een tripje gaat plannen om wat HJ voor zichzelf en cerror te regelen
Wel als je ervoor wilt reizenquote:
Maar die wortels zijn zo taaiquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed om te horen
sterkte waar nodig meiske
Dat spul waar het lichaam grotendeels uit bestaat... Nee, niet bier..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow wacht, je bedoelt dat ingredient van bier?
en wat is er donderdag avondquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef JDude het volgende:
Alleen thuiszitten is saai
Nog 69 uur tot eh... donderdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |