Kan ik me voorstellen.. moet ik ook maar eens gaan proberen ..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Een beetje folteren enzo.
Wel lekker.
Beetje koud..quote:
Precies goed.quote:
Ik heb net 2 uur buiten gestaan.. geloof me.. das koudquote:
Misschien nu wel, toen ik om 8 uur het magazijn van de AH stond vol te proppen was het lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 uur buiten gestaan.. geloof me.. das koud
Ah een AH'er..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Misschien nu wel, toen ik om 8 uur het magazijn van de AH stond vol te proppen was het lekker
Niets duisterquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah een AH'er..
Heb ik ook nog eens gewerkt in een duister verleden..
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah een AH'er..
Heb ik ook nog eens gewerkt in een duister verleden..
Als wat?quote:
AH was best leuk.. alleen dat kassawerk is nogal eentonig..quote:
Medewerker kaas?quote:
Kassanicht.quote:
Vullen is okéquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
AH was best leuk.. alleen dat kassawerk is nogal eentonig..
quote:
Ik zeg ja.quote:
quote:
Ik werkte vroegah in een bakkerij... en dan de vriescel in... dá's koud!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 uur buiten gestaan.. geloof me.. das koud
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]zal ik er maar meteen een topic over openen?
Brrrr....quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werkte vroegah in een bakkerij... en dan de vriescel in... dá's koud!
quote:
Inderdaad, sssst!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]toch maar niet he..
we houden het wel stil..
*fluistert.. ik zeg al niks meer..quote:
8 uur lang werken in een gekoeld gebouw van 6 graden.. en dan dingen uit de -20 vriescel halen.. en in de schockvriezer zetten (-40) dàs pas koudquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werkte vroegah in een bakkerij... en dan de vriescel in... dá's koud!
Whehehheehe..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:51 schreef petre86 het volgende:
ik kan jullie wel trouwen
zie Ik ga trouwen!!!! als referentie
Jij en nikky?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:51 schreef petre86 het volgende:
ik kan jullie wel trouwen
zie Ik ga trouwen!!!! als referentie
quote:
Ben je wel beëdigd?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
nikky en livelived
en frenzy en nouk
Dan is de vloer van je leven wel mooi schoonquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Het leven zuigt, en geen gemeente die er wat aan doet.
Die vloer ligt vol met kots en lege plastic bekertjes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan is de vloer van je leven wel mooi schoon
Schoonmakertjes eroverheen en opnieuw beginnen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Die vloer ligt vol met kots en lege plastic bekertjes.
En die heb ik dus niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schoonmakertjes eroverheen en opnieuw beginnen..
*samen met cerror puinruimen gaat..quote:
En dan hard stampen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
alles onder het tapijt...
Stampen.quote:
En hard he.. ja.. anders kan je het net zo goed niet doen..quote:
Hard is goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hard he.. ja.. anders kan je het net zo goed niet doen..
Soms wel... maar niet altijd hoor...quote:
Wat?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |