Ik denk dat de kans groter is dat wikipedia gelijk heeft dan dat jij gelijk hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef Wuder het volgende:
Ben je in discussie met iemand over iets, noemt die gene Wikipedia als bron..
Komop.. het is een amateur encyclopedie.. er is niemand die de feiten controleert..
Het is wel lekker als indicatie, maar het is niet betrouwbaar en kan niet als feit/bron beschouwd worden!
Dat kan best, maar er zitten gewoon ook veel fouten in en geef toe: het is niet geschreven door professionals..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:19 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat wikipedia gelijk heeft dan dat jij gelijk hebt.
Lol!quote:Op 25 augustus werdt MSN Messenger 7.5 gelanceerd. Dit bevatte automatisch Messenger Plus met de allernieuwste snufjes.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/MSN_Messenger
Ow, jij kent ze alle 500.000?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dat kan best, maar er zitten gewoon ook veel fouten in en geef toe: het is niet geschreven door professionals..
Dat wel, maar in een serieuze discussie vind ik dat je wikipedia niet als bron mag noemen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:24 schreef eric_cartman het volgende:
Wikipedia is betrouwbaarden dan de gemiddelde persoon. Er zijn goede controle mogelijkheden
Alleen als wikipedia het met mij eens is gebruik ik wikpediai als bronquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dat wel, maar in een serieuze discussie vind ik dat je wikipedia niet als bron mag noemen!
Maarja, er is wel verschil tussen professionele academische bronnen en Wikipediaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:37 schreef splendor het volgende:
Boeken over wetenschappelijke onderwerpen kunnen snel verouderen, media maakt nog meer fouten, waar wil je dan je kennis vandaan halen? Overal kom je fouten tegen.
en als t niet zo is pas je m toch even aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Alleen als wikipedia het met mij eens is gebruik ik wikpediai als bron
hehe, heb wel het idee dat er meer mensen zo over denkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Alleen als wikipedia het met mij eens is gebruik ik wikpediai als bron
Hehehe ja, dan ga je beweren dat de aarde plat is en dan geef je wikipedia als bron die je net hebt aangepastquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef rezjeh het volgende:
[..]
en als t niet zo is pas je m toch even aan
Het is natuurlijk niet de perfecte bron van informatie. Ik haal redelijk wat informatie en verwijzingen naar artikelen van Wikipedia, en tot nu toe is dat allemaal redelijk correct.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:21 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dat kan best, maar er zitten gewoon ook veel fouten in en geef toe: het is niet geschreven door professionals..
Dat is waar, maar veel artikelen op wiki komen uit dat soort bronnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef Wuder het volgende:
[..]
Maarja, er is wel verschil tussen professionele academische bronnen en Wikipedia
Nee, maar je moet ze niet als bron nemen, de info tot je nemen en verder zoeken.quote:
Dat bedoel ik..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze niet als bron nemen, de info tot je nemen en verder zoeken.
Bv een historicus zal nooit op wikipedia vertrouwen en al helemaal niet als bron gebruiken.
Nee ok, dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze niet als bron nemen, de info tot je nemen en verder zoeken.
Bv een historicus zal nooit op wikipedia vertrouwen en al helemaal niet als bron gebruiken.
Wat jij vindt moet je voor je houden of naar de politie brengen!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dat wel, maar in een serieuze discussie vind ik dat je wikipedia niet als bron mag noemen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |