Kan ook dan zijn ze beide toneel aan het spelen zonder dat ze het van elkaar wetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, van Roel tegen Dido [ denkt Wup]
ik heb je advies opgevolgd en ik zag net een vliegje voor Lieske op de bank bewegen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
goed kijken want er gebeuren hele kleine dingen.
Lieske en Roel stream 1 saai is het niet
Het voordeel is wel dat we met ze alle vroeger kunnen gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
En Scanman aan het werkquote:
Nee hoor. Ik heb al meer pix geplaatst van Roel en Lieske, een half uur geledenquote:
Wat nou laat opblijven??? Ze hebben geen tijd, dus hoe kunnen ze dan weten of ze laat naar bed gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
Rob?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
O nee, toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Lieske slapen.
[afbeelding]
waar zou jij tegen aan willen liggen als je Roel zijn regenworm was, die maakt waarschijnlijk al zijn beslissingenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
er staat F&M volgens mij ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef Maurisico het volgende:
Op de jas van Joost staat een geheime boodschap: Fem.... femme is toch frans voor vrouw? joost is dus de omgebouwde!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |