abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30642233
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die Gateboys maar lekker Halo 3 spelen
Terwijl wij met gun en zaklamp door Resident evil heen lopen
Moet je eerst nog hopen dat RE:5 ook naar de Revo komt, of was dat al aangekondigd?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:21:35 #127
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30642252
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Onzin Waarom zou de mainstream het niet kopen? Ik hoor alleen maar positieve reacties, ook van veel gamers hier, en zelfs van PU Boris. Ook op nu.nl wordt de Rev. in het bijzonder genoemd...

Daarbij hebben diverse 3rd parties al gezegd de rev te supporten en is Hideo Kojima helemáál te spreken over het ding. Daarbij had Yamauchi nog de leiding ten tijde van de cube, ik denk dat Iwata het met Reggie over een andere boeg gooit dit keer
Omdat de PS3/Xbox360 eerder uit gaan komen, zwaar gehyped en gemarketeerd gaan worden en omdat de meeste mensen onder ons maar 1 console kopen. Het liefst een console waar verdomd veel mainstreambagger op uitkomt en die het hardst schreeut dat ie zwaar tof is. En aangezien MS en Sony dat een stukkie sneller kunnen roepen dan dat Nintendo dat kan (dit is echt hele simpele marketing overigens, lees het in elk boek wat daar over gaat), loopt Nintendo de mainstream mis.

Dat vinden ze volgens mij ondertussen ook al niet meer erg. Sinds de N64 blijkt wel dat Nintendo eigenlijk leeft op "Nintendo fanboys", mensen die kicken op Zelda, Mario, en de verder gecreerde spelfiguren door Nintendo. Die spellen lopen het beste, waarom investeren in mainstream en dus slechte ports? Ze hebben het schijnbaar niet nodig, ze pakken winst met de cube en de 1st party spellen. Rest is bonus. Geheel in die strategielijn ook het downloaden van oude NIntendospellen. Voed alleen maar de community. Mainstream gamers boeit dat geen reet, die willen nieuwe games, geen 2d shizzle van 10 jaar terug, waarvan de naam ze niks zegt.

Het is een respectabele keuze van Nintendo, ik ben zeker niet de minste om dat toe te geven. Alleen Nintendo vergeet zo nu en dan (zeker met de cube, ondanks een hoop beloftes) de gamers die EN Zelda leuk vinden, maar ook een keur aan (3rd party) racegames en/of FPS'ers en/of naar onze mening trashgames kunnen waarderen. Die mensen staan in de kou, en die klagen (on)terecht op Nintendo en de keuzes die ze maken.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30642270
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:16 schreef peristilius het volgende:

[..]

FPS zonder analoge stick wordt lastig, maar dit heeft weinig te maken met wat ik postte.
heeft juist alles te maken met je post, ik qoute jou:
quote:
Rumble en analoge stick zijn hele andere dingen, ze maken het beter zonder dat gameplay op watvoor manier ook veranderd wordt.
want zonder de analoge stick was een FPS gewoon niet mogelijk
quote:
Verder kan Gran Turismo best gespeeld worden zonder analoge besturing, anders was het op de PS1 niet zo'n succes geweest en mario is al helemaal goed te doen zonder analoog.
nou Mario 64 iig niet...
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:23:02 #129
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30642299
Ik open dit topic uit nieuwsgierigheid en schrik gewoon van hoe de controller er in de OP uit ziet

Na verder gelezen te hebben lees ik allemaal dingen waar mensen wel gelijk in kunnen hebben en nu vind ik het ook wel een cool ding

Er komt er hier zeker een net als een ps3 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30642325
Dat er überhaupt nog iemand op Markster reageert, hoe kun je ooit zo iemand serieus nemen

Trouwens, ik ben na het filmpje niet positiever geworden over de controller en zie dat zwaaien en mezelf voor lul zetten voor de TV. Het enige wat me aantrekt in de Rev is de downloadservice, maar ik zit op het moment veel meer te denken aan een X360, de PS3 zal me toch wel te duur worden.
Of helemaal geen nextgen console..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:26:45 #131
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30642396
Wow die controller!!.... ziek!!!

Ik ga naast de PS3 toch zeker wel een Revo halen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30642398
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Het is een respectabele keuze van Nintendo, ik ben zeker niet de minste om dat toe te geven. Alleen Nintendo vergeet zo nu en dan (zeker met de cube, ondanks een hoop beloftes) de gamers die EN Zelda leuk vinden, maar ook racegames kunnen waarderen. Of een goede shooter. Die mensen staan in de kou, en die klagen (on)terecht op Nintendo en de keuzes die ze maken.
en daar heb je een heel goed punt, ik hoop iig dat daar nu verandering gaat komen...
een paar maten van me hebben een PS2 gekocht puur omdat er op de nintendo zo weinig mainstream komt, terwijl ze de nintendo games te gek vinden.

De meeste mainstream games die ik mooi vind speel ik wel op de PC, maar zoals veel eerder is gezecht... ieder zijn ding...
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:27:49 #133
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30642422
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:24 schreef Cerbie het volgende:
Dat er überhaupt nog iemand op Markster reageert, hoe kun je ooit zo iemand serieus nemen

Trouwens, ik ben na het filmpje niet positiever geworden over de controller en zie dat zwaaien en mezelf voor lul zetten voor de TV. Het enige wat me aantrekt in de Rev is de downloadservice, maar ik zit op het moment veel meer te denken aan een X360, de PS3 zal me toch wel te duur worden.
Of helemaal geen nextgen console..
Je kan gewoon een shell ding ofzo om dat controller doen en dan krijg je een normale controller... lijkt me geen probleem.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30642459
quote:
Omdat de PS3/Xbox360 eerder uit gaan komen, zwaar gehyped en gemarketeerd gaan worden en omdat de meeste mensen onder ons maar 1 console kopen. Het liefst een console waar verdomd veel mainstreambagger op uitkomt en die het hardst schreeut dat ie zwaar tof is. En aangezien MS en Sony dat een stukkie sneller kunnen roepen dan dat Nintendo dat kan (dit is echt hele simpele marketing overigens, lees het in elk boek wat daar over gaat), loopt Nintendo de mainstream mis.
Ten eerste staat er nog geen release vast voor de Nrev en voor de PS3. En ik denk dat wanneer Nintendo alleen al dit teasertje uitzend veel mensen enthousiast raken. Marketing zal ook wel weer wat worden dit keer, net als met de DS.
quote:
Dat vinden ze volgens mij ondertussen ook al niet meer erg. Sinds de N64 blijkt wel dat Nintendo eigenlijk leeft op "Nintendo fanboys", mensen die kicken op Zelda, Mario, en de verder gecreerde spelfiguren door Nintendo. Die spellen lopen het beste, waarom investeren in mainstream en dus slechte ports? Ze hebben het schijnbaar niet nodig, ze pakken winst met de cube en de 1st party spellen. Rest is bonus. Geheel in die strategielijn ook het downloaden van oude NIntendospellen. Voed alleen maar de community. Mainstream gamers boeit dat geen reet, die willen nieuwe games, geen 2d shizzle van 10 jaar terug, waarvan de naam ze niks zegt.
Natuurlijk lopen die spellen het beste, dat verdienen ze ook. Maar op de DS zie je toch ook dat er veel support is? En steeds meer gamers willen wel Retro gamen hoor, las er pas nog een artikel over. Ik denk toch dat het net dat extraatje kan zijn dat mensen overhaalt een Rev te kopen.
quote:
Het is een respectabele keuze van Nintendo, ik ben zeker niet de minste om dat toe te geven. Alleen Nintendo vergeet zo nu en dan (zeker met de cube, ondanks een hoop beloftes) de gamers die EN Zelda leuk vinden, maar ook racegames kunnen waarderen. Of een goede shooter. Die mensen staan in de kou, en die klagen (on)terecht op Nintendo en de keuzes die ze maken.
De cube is een beetje in de steek gelaten inderdaad, maar volgens mij maakt het jouw mainstream gamertjes geen reet uit wat voor merk erop staat. Als Boris van de PU het maar hyped En dat doet ie

De mainstream die helemaal niet gamed komt misschien eens met de Revolution in aanraking en misschien komen ze er dan achter dat het toch wel erg tof is
De de mainstream die helemaal niks leest maakt het niks uit of er Nintendo of Sony op het doosje staat. Als het maar hip is.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:38:11 #135
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30642689
quote:
The Outsider naar de Revolution!
Laten we hopen dat deze aankondiging één van vele is: Frontier komt met The Outsider. Persbericht en eerste screen included!

Developer Frontier, de meeste mensen kennen dit bedrijf van spellen als Rollercoaster tycoon en Wallace & Grommit games. Vandaag maakte het bedrijf bekend dat ook voor de Revolution een spel in de planning staat. Het officiële persbericht is is inmiddels ontvangen en ook de eerste screen kunnen we je tonen. Onderstaand dus meer informatie over het spel.

Frontier announces "The Outsider", its first 'next generation' project

CAMBRIDGE, UK – September 16th, 2005 - Frontier Developments Ltd. ('Frontier'), the leading independent games developer, today announced its first new game for fifth generation consoles – "The Outsider".

Frontier has been focussing on new game-play elements that are now possible on the imminent console platforms, and emphasise that gorgeous graphics are merely the starting point; they do not make a true 'next generation' game. Several key proprietary technologies, which Frontier has been developing for some time, make their debut in "The Outsider" and bring the sort of freedom of action first seen in "Elite" bang up to date.

The game radically enriches the player's experience by abandoning the traditional, prescriptive, mostly linear story of current generation games, and replaces it by simulating characters' motivations and aims. This gives the player genuine freedom to change the story outcomes in a way that has not been seen before - each player will get a truly unique, sophisticated, visceral experience rather than simply switching between 'good' or 'evil'. The techniques used are enabled by the greatly increased processing power available to the imminent new consoles including the PlayStation 3. Revolution and Xbox 360.

"The Outsider" is a gripping, high-tech thriller played out against the backdrop of a living, crowded city based on present-day Washington DC and its environs including the CIA HQ at Langley, Andrews Air Force Base and Newport News Naval Dockyard. As a CIA operative the player has a mouth-watering arsenal of technology, combat talents and weaponry available to him. A shocking opening scenario wrongly makes him Public Enemy Number One in the eyes of the media and the public at large, but leaves many different ways to proceed: to wreak ultra-violent revenge, to turn the tables and exploit the shady organisations he is mixed up with for his own ends or crusading to clear his name.

CubeZone.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:40:38 #136
65330 Ruzbeh
pi_30642751
quote:
Het is een respectabele keuze van Nintendo, ik ben zeker niet de minste om dat toe te geven. Alleen Nintendo vergeet zo nu en dan (zeker met de cube, ondanks een hoop beloftes) de gamers die EN Zelda leuk vinden, maar ook een keur aan (3rd party) racegames en/of FPS'ers en/of naar onze mening trashgames kunnen waarderen. Die mensen staan in de kou, en die klagen (on)terecht op Nintendo en de keuzes die ze maken.
Dat is wel wat anders wat NoE zegt:
quote:
Eurogamer: There's been a lot of talk about expanding the gaming audience and creating games for the whole family. Does that mean you're leaving Sony and Microsoft to take care of the hardcore?

Jim Merrick: Not at all. We know we have two audiences to reach - one is the expanding audience, new consumers or people who used to play games but have since quit.

But we can't only embrace that audience. We have to recognise the people who put us on the map, and make sure we continue create games for them.
pi_30642762
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[afbeelding]

CubeZone.
Hopelijk kunnen we die kwaliteit ook op de Rev verwachten
Ook TMF maakt melding van de Revolution, klik dus het lijkt erop dat Nintendo weer serieus genomen wordt
pi_30642783
Dat kan net zo goed een screen zijn van een non-revo versie, aangezien de game multiplatform is. Het zegt werkelijk niets. Misschien een beetje dat de revo-versie grafisch mee zou kunnen met de concurrentie?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:41:55 #139
65330 Ruzbeh
pi_30642801
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

[afbeelding]

CubeZone.
Baggergame.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:42:12 #140
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30642814
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Metal Gear Solid 26 : Death of Otacon
Spot niet met MGS !
pi_30642851
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

heeft juist alles te maken met je post, ik qoute jou:
[..]

want zonder de analoge stick was een FPS gewoon niet mogelijk
[..]

nou Mario 64 iig niet...
Mijn post ging erover dat games die zonder analoog prima speelbaar waren met analoog net zo goed of beter speelbaar waren. Niet dat bepaalde games niet mogelijk waren zonder analoog.
En mario 64 is ook prima speelbaar zonder analoog, meer dan 8 richtingen heb je echt niet nodig voor dat spel, alleen vage ronddraai moves zouden een beetje lastig worden, maar echt niet onmogelijk.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30642892
Mmz, de naam revolution is overal vanaf gehaald... Zou de nieuwe console gewoon weer 'Nintendo' heten
#winning
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:45:22 #143
65330 Ruzbeh
pi_30642915
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen we die kwaliteit ook op de Rev verwachten
Ook TMF maakt melding van de Revolution, klik dus het lijkt erop dat Nintendo weer serieus genomen wordt
TMF!? WHO CARES!
pi_30642934
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je kan gewoon een shell ding ofzo om dat controller doen en dan krijg je een normale controller... lijkt me geen probleem.
Je mist het punt? Er zullen een hoop games komen waarmee je wel moet gaan zwaaien enzo, anders konden ze net zo goed meteen een 'standaardcontroller' maken ipv deze
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30642987
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is wel wat anders wat NoE zegt:
[..]
Jij neemt PR praat te serieus.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:48:20 #146
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30643009
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

TMF!? WHO CARES!
De casual. Bovendien krijgt Nintendo dan ook nog weer eens wat aandacht.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:49:50 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30643058
Ik vind het toch knap van Rodie dat hij blijft volhouden dat je amper bijv. FPS met deze controller kan spelen. Een compliment waard vind ik.

Je moet het maar kunnen hoor, gewoon dingen beweren dat totale onzin is, wat je ook zou weten als je eens iets zou lezen over de controller etc.
pi_30643147
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:49 schreef Tomasso het volgende:
Ik vind het toch knap van Rodie dat hij blijft volhouden dat je amper bijv. FPS met deze controller kan spelen. Een compliment waard vind ik.

Je moet het maar kunnen hoor, gewoon dingen beweren dat totale onzin is, wat je ook zou weten als je eens iets zou lezen over de controller etc.
Wat je leest over de controller is PR praat, ik zeg niet dat het per definitie onjuist is, maar je moet er ook niet zoveel waarde aan hechten.
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:54:03 #149
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30643184
Het vooruitzicht om met deze controller te FPS'en is gewoon te geil voor woorden!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:54:10 #150
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30643188
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat je leest over de controller is PR praat, ik zeg niet dat het per definitie onjuist is, maar je moet er ook niet zoveel waarde aan hechten.
Het lijkt me toch wel overduidelijk dat je met deze controller perfect FPS kan spelen, of ben ik nou gek?
Zelfs Stevie Wonder zou dat nog zien man

En over PR gepraat gesproken, als de headman van Sony weer iets uit de duim zuigt over de PS3, wordt het als zoete koek genomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')