Hoe krijg ik die te zien? Copy-paste in een nieuw venster werkt niet (do not link etc.)quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als die echt is, is het best vet
Fixed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die te zien? Copy-paste in een nieuw venster werkt niet (do not link etc.)
quote:
Ik kijk gewoon naar dat screen, en het intereseert met totaal niet. Ziet er gewoon totaal niet goed uit.quote:
Das gewoon een photoshop als voorbeeld. Trouwens, dat ding is dan best klein eigelijk. Als je kijkt dat de remote best klein is.quote:
Zozo, oordelen op een (niet ingame) screenshotquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk gewoon naar dat screen, en het intereseert met totaal niet. Ziet er gewoon totaal niet goed uit.
[..]
Das gewoon een photoshop als voorbeeld. Trouwens, dat ding is dan best klein eigelijk. Als je kijkt dat de remote best klein is.
Ja, Ruzbeh z'n tijd is weer aangekomen dat alles wat niet van hem komt nep isquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zozo, oordelen op een (niet ingame) screenshot
WTF, 1 screen van 2 mannen en jij schrijft de game meteen af??!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk gewoon naar dat screen, en het intereseert met totaal niet. Ziet er gewoon totaal niet goed uit.
[..]
DUUH. Hij speelt geen games, hij leest alleen reviews van games en plaatst zichzelf in de rol van de reviewer. Zo hoeft ie nooit een console te kopen of een game te spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF, 1 screen van 2 mannen en jij schrijft de game meteen af??!!
xDquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:12 schreef BMH het volgende:
[..]
DUUH. Hij speelt geen games, hij leest alleen reviews van games en plaatst zichzelf in de rol van de reviewer. Zo hoeft ie nooit een console te kopen of een game te spelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zozo, oordelen op een (niet ingame) screenshot
Stelletje grapjassen, dat stuur ding is gewoon een snelle photoshop dat iemand op GAF had gepost als voorbeeld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, Ruzbeh z'n tijd is weer aangekomen dat alles wat niet van hem komt nep is
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF, 1 screen van 2 mannen en jij schrijft de game meteen af??!!
Ik had het over die game...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Stelletje grapjassen, dat stuur ding is gewoon een snelle photoshop dat iemand op GAF had gepost als voorbeeld.
[..]
Ja.
Ik dacht als eerste: "Wordt dat de remote control voor de dvd-playback functie van de revolution?"quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Hadden jullie ook zo'n hilarische WTF moment toen jullie dat ding voor het eerst zagen?Dat schijnt veel mensen te hebben gehad.
GAFquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit verscheidene forums te tjekken en de reacties zijn behoorlijk positief. Vooral op GAF.
En zo nog 1000den soorten topics op gamespotquote:Scratch that idea, with the unveiling of the new controller I can definatly see the direction Nintendo is going. I am proud to say I am once again a hardcore Nintedo fan!
Eigelijk niet zo'n slecht idee.quote:
Nee, niet je oude.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Cerbie het volgende:
Iemand trouwens een leuke avatar voor me, of moet ik m'n oude maar weer nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |