Volgens mij haal je wat dingen door elkaar... Rikkert had volgens mij 1 nominatie, en Ralph 6 (of 7), je haalt ze in ieder geval door elkaar. En Rikkert is er al uit, dus je voorspelling klopt wat dat betreft welquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:45 schreef Flyguy73 het volgende:
Ik volg het een beetje via het web, dus het valt me niet echt op de Rickie niet veel op TV is geweest. Maar met 7 nominaties vliegt ie er snel genoeg uit denk ik. Dit is iig mijn exit top 5:
1 Tanja
2 Ralph
3 Rickert
4 Linda
5 Chantal
Nou nee hoor, dat klopt niet. Eigenlijk was niemand van Rikkert z'n vrienden van plan om deze week naar de liveshow te gaan, omdat die allemaal vanalles te doen hebben op donderdagavond (waaronder bier drinken). Omdat het wel raar zou zijn als er niemand voor hem was heeft z'n beste vriend toch maar de auto gepakt. Als hij wist dat Rikkert eruit zou gaan waren er vast veel meer naar Aalsmeer gegaan...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:27 schreef Magics het volgende:
Ik belde gisteravond een vriend van mij op om te vragen of Linda uit BB was, want ik had de live gemist, hij wist het ook niet want was ook aan het werk. En toen zei die: "Trouwens, NEE ze is er niet uit". Dus ik vroeg hoe die dat dan wist. Hij zei dat het was omdat ze (vrienden en familie)anders dinsdagavond al een belletje van BB gehad zouden moeten hebben, om haar in ontvangst te nemen.
Note: Vriend van me werkt in Roosendaalse horeca, net als Linda, dus vandaar dat ie dat weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop