Ik zou geen zin hebben in een afwas van 2 dagen, van 11 man.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, deze discussies ken ik nog uit studentenhuis tijd... als mijn medebewoners [ =de vrouwen..]me toen hadden kunnen nomineren vanwege gebrek aan huisvlijt hadden ze het allicht gedaan
![]()
klopt, maar denk dat juist door benadrukken afspraken de zaken op scherp komen te staan....Rob en wellicht wat anderen [ Linda bv.] gaan iedereen nu aan de opdrachten houden...wat dan juist weer goed is.. want hierdoor komen er juist meer conflicten... dussss op zich prima die afsprakenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou geen zin hebben in een afwas van 2 dagen, van 11 man.
Dus vind het niet zo gek wat ze afspreken, zijn kleine dingetjes die veel verschil maken.
dank, leuk linkjequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef teckeltje het volgende:
http://cobusnet.web-log.nl/log/3549061
Bepaalde dingen moeten gewoon goed geregeld worden, Rob doet dat in dit geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
klopt, maar denk dat juist door benadrukken afspraken de zaken op scherp komen te staan....Rob en wellicht wat anderen [ Linda bv.] gaan iedereen nu aan de opdrachten houden...wat dan juist weer goed is.. want hierdoor komen er juist meer conflicten... dussss op zich prima die afspraken![]()
wordt nu al een geintje gemaakt over fruit .. roel : Hoeveel peren heb je al op?
In BB4 zat zo'n dwarse Marokkaan.... was altijd wel goed op de sfeer op scherp te zetten.. die missen we nu een beetje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:28 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
W A A R O M is iedereen het met elkaar eens?
W A A R O M zegt niemand tegen rob dat hij een stijve kan krijgen en zn bek moet houden?
Waaaaaaaaaarrrrooooooooooommmmmmmmmmmmmm??????????????
Volgens mij wel, ik was net al verbaasd, dat meerdere wat over Tanja's boodschappen eisen zeiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:32 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand Tanja zal nomineren. Het moet er toch een keer van komen.
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij wel, ik was net al verbaasd, dat meerdere wat over Tanja's boodschappen eisen zeiden.
Ze zeikt over chocola, lollies, vla en dat soort onzin.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?
Dat eisen vind ik niet zo gek, maar dat ze zich elke keer beroept op het feit dat ze zwanger is vind ik wel irritant. Alsof dat een betere reden is dan dat je het gewoon lekker vindt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom mag Tanja niks eisen... of was het shag?
aha, ja ze heeft het idd. steeds over gebrek aan suiker....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef -Delta- het volgende:
Ze zeikt over chocola, lollies, vla en dat soort onzin.
Ik geloof dat Linda net zo iets zei, van dat er dan net zo goed ook chocola moet komen voor de vrouwen die ongesteld zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat eisen vind ik niet zo gek, maar dat ze zich elke keer beroept op het feit dat ze zwanger is vind ik wel irritant. Alsof dat een betere reden is dan dat je het gewoon lekker vindt.
waar haal je dit vandaan? Uit de streamverslagen? Vreemde uitspraak...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
Roel is behoorlijk pissed off over de nominatie van Rikkert, waardoor hij per direct op het nominatiebankje van aanstaande donderdag kwam te zitten. Ingrid steekt Roel even een hart onder de riem.
Ingrid: "Wie is Rikkert nou? Is toch gewoon een stuk stront?"
weet iemand of dit echt is gezegd
want dan zakt Ingrid behoorlijk in mijn favolijstje
Ja maar, waarom zou zij niet aan mogen geven waar ze behoefte aan heeft? Drank is ook geen behoefte, maar daar wordt ook plenty van besteld. En het is toch eenmaal zo dat zwangere vrouwen af en toe enorm behoefte aan iets hebben (ik ben wel eens naar de afhaal gereden midden in de nacht omdat mijn zus bami MOEST en WEL NU). Ze vraagt toch niet om honderden euro's? Ze vraagt of ze wat geld mag hebben om snoept te kopen zodat ze die kan pakken als ze daar behoefte aan heeft. Ik zie daar geen kwaad in hoor, sorry.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid: Snoep is een behoorlijke behoefte
Jezus zeg begin jij nou ook al, dom wijf.![]()
Wat voor noodzakelijk(!) iets is snoep voor een zwangere, praat toch niet zo dom man.![]()
Ga dan niet BB in als je de hele dag wilt snoepen, je weet dat daar beperkingen zijn.
Het staat op bigbrother.fok.nlquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan? Uit de streamverslagen? Vreemde uitspraak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |