abonnement Unibet Coolblue
pi_30630252
Van de streams wordt altijd super verslag gedaan, waardoor ik heel goed op de hoogte kan blijven, maar nu ik de live-uitzending gemist heb kan ik nergens een verslagje vinden! Ik heb de topics die tijdens de uitzending volgepost zijn wel doorgekeken, maar daar wordt ik ook niet echt wijs uit! Iemand zin om een verslagje te typen? Of staat het wel ergens, maar kijk ik er met mn duffe verkouden hoofd overheen?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_30630284
Er viel niet zo heel veel te verslaan
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30630335
Er was een ontzettende storing op Talpa, dus als je dit even leest weet je ongeveer alles
http://bigbrother.fok.nl/blog/388

De uitzending werd verschillende keren onderbroken en het deel dat wel uitgezonden werd haperde als de ziekte...er komt morgenavond een herhaling van de live-uitzending, met alle dingen die we gemist hebben
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30630399
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef Molluck het volgende:
er komt morgenavond een herhaling van de live-uitzending, met alle dingen die we gemist hebben
Vanavond toch?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:30:19 #5
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30630410
een grote aanfluiting voor k*ttalpa
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30630889
Ik wist niet eens van het bestaan van bigbrother.fok.nl Herhaling zou wel cool zijn, maar kan niks vinden in de tv-gids op talpa.nl
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 12:02:56 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30631248
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:30 schreef Fling het volgende:

[..]

Vanavond toch?
Ja.

Van de Talpa-site:

Vanavond om 21:30 uur wordt de Live-uitzending van gisteravond in zijn geheel uitgezonden. In de uitzending natuurlijk de exit van Rikkert! Verder zien we hoe het geheime diner van koppeltjes Ralph & Nathalie en van Menno & Ingrid zijn verlopen. Wat is er nou allemaal precies besproken en wat zijn daar de gevolgen van? Verder krijgt Chantal een opmerkelijk pakketje, en worden jullie favoriete drie BB-momenten tot nu toe nog eens vertoond. Zorg dus dat je het niet mist!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 16 september 2005 @ 12:05:10 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30631306
En wat gaat er vanavond weer mis?
Wat een gekleuter.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')