liefhebbers waarvan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef Cart_man het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.djrotterdam.info/videos.htm
Ja alleen maar teams uit Utreg waar ik tegen moet volgens mij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Rij je langs het stadion? Dan moet je wachten tot je voorbij kampong bent en sterrenwijk, sterrenwijk ligt rechts van je achter 't stadion, kampong links, dan ga je met de bocht mee naar links en dan moet je vlak na die bocht uitstappen.
Speelt je team in een knvb competitie?
1 tip: ga naar knvb.nl, doe zoeken op clubs en laat de '91 achterwege...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja alleen maar teams uit Utreg waar ik tegen moet volgens mij.
Vorige week tegen Hercules waar ik dan wel niet bij was, maar ok. Volgende week hopelijk mijn 1e echte wedstrijd
dit internet is niet vooruit te branden dus ik kan niks vinden. Ik ben al blij dat ik 1 emailtje van 5kb binnen 5 minuten binnen hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
1 tip: ga naar knvb.nl, doe zoeken op clubs en laat de '91 achterwege...
0 gespeeld 0 punten op de 8e plaatsquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
dit internet is niet vooruit te branden dus ik kan niks vinden. Ik ben al blij dat ik 1 emailtje van 5kb binnen 5 minuten binnen heb
Dan zal het wel afgelast zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef Vom het volgende:
[..]
0 gespeeld 0 punten op de 8e plaats
Verhaal gedaan, met 2 mensen van school en baas, hij gaf toe dat hij me meer had moeten steunen en ik zei dat ik me had moeten inhouden. Liep uiteindelijk allemaal weer goed af, telt niet mee voor beoordeling en ik krijg nu zelfs een reisvergoeding. Geen idee op basis waarvan want ik fiets en dat weten ze maar toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef appelsientje het volgende:
SH
Ik heb het verhaal ff gemist.. kan het ook niet terug vinden..
vertel ff kort
welke bas?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
I WILL HAVE THAT POWER!!!!!!
BASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:25 schreef rubbereend het volgende:het Editie NL, kijken of we wat coke kunnen kopen, meteen een gast, ja dat kan. kilo? ja is goed, 300? ja kan
..... ff stil. Maar dat kan niet direct zegt die gast. Vraagt die muts hoeveel op één dag. Hij 2 kilo!
Oke wat kost t?
50 a 60
zei: honderd?
hij: lachen.... nee duizend!!!!!briljante reportage weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |