Oh wat lekker, dat zou ik nou ook wel willen. Beter dan naar dat gezwam van die monsters hier te moeten luisteren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:22 schreef JPM01 het volgende:
en dat ik voor de 2e dag oprij weer alleen op kantoor zit
![]()
er zitten wel een paar mensen hier, maar de meesten zijn op vrijdag vrij van daar de naam VRIJdagquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wat lekker, dat zou ik nou ook wel willen. Beter dan naar dat gezwam van die monsters hier te moeten luisteren.
koffie zonder caffeine is geen koffiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
volgens mij is hebben ze de koffie met cafeine ik moet er erg vaak van pissen![]()
het maakt me ook niks uit.., dit is pas de 2e maand dat ik koffie drinkquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
koffie zonder caffeine is geen koffie
en dat pissen spoelt je lichaam enzo.. erg gezond...![]()
ik zit hier nu 2 weken en dit stage bedrijf bevalt me veel beter dan vorig jaar..., toen heb ik stage ook niet afgemaakt door problemen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hier zijn er ook een aantal vrij. Helaas zijn de ergste er wel![]()
Ben jij een kind van Pheno soms?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef JPM01 het volgende:
het maakt me ook niks uit.., dit is pas de 2e maand dat ik koffie drinken dan ben ik 22
ik wist t!!! ik wist t!!!!quote:
ik ben een kind van mijn mama en papaquote:
Ah toch familie van Pheno danquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef JPM01 het volgende:
mijn zwager wordt dinsdag 20-9 28 en die drinkt nog steeds geen koffie![]()
tis geen bedrijf maar een stichting.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:02 schreef 2flower het volgende:
*meldt*
stage... wat voor bedrijf werk je dan?
hier thee en water verslaafdquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nog ouder en zal nooit koffiegaan drinken. Smerige bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |