abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31892511
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]
Ik heb trouwens nog een paar vragen. De kat is nu heel vaak buiten enzo (hij was gister tot ~23:00 buiten). Nu begin ik echt te denken dat hij niet goed verzorgd wordt enzo. Wtf moet ik dan doen? Ik heb niet echt te ballen om daar bij de eigenaar aan te kloppen en ze beschuldigen als blijkt dat ze gewoon prima voor 'm zorgen enzo...
Da's niet zo vreemd hoor. De katten bij ons thuis bleven 's zomers vaak de hele nacht weg, om dan vervolgens 's ochtends vroeg voor de deur staan te mauwen omdat ze eten wilden.
Ze redden zichzelf wel.

leuk verhaal trouwens
pi_31894816
mja mijn kater deed hetzelfde hoor

die kwam vooral als het wat minder mooi weer was echt aleen maar thuis om te eten en om te slapen

daarentegen ging ie ook dagelijks rondje langs mijn buren voor plakjes worst en stukejs vis

die dachten ook dat hij te weinig eten kreeg thuis
vooral omdat hij ook redelijk slank is van zichzelf en mensen katten al heel snel te mager vinden (terwijl ze gewoon heel slank horen als een echt roofdier. en niet als die schattige dikkerds die wij in huis houden)

dus ik zou inderdaad voorzichting zijn met uitspraken over de verzorging
vooral als hij er verde rgewoon echt goed uit ziet

weet maar al te goed dat ik het nie tzo kon waarderen dat mensen klaagden dat ik mn kat te weinig teten gaf
beest vreet tot ie er bij neervalt.. en komt geen grammetje aan
dat wil ik ook!
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  woensdag 2 november 2005 @ 13:46:09 #78
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31895173
Lol. Ok bedankt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')