abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30852684
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En? al een SMS? Ik hoop het voor je en dat hij gewoon al lag te slapen of zoiets
Nee, niks gehad

Hij heeft vanmorgen via ICQ wel gezegd dat ie hem had ontvangen, maar moest snel weg, en ging er niet op mijn vraag in nog wat te doen.

Voor mij is het duidelijk. Danny
Pittige tijden!
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:27:06 #202
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30852785
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee, niks gehad

Hij heeft vanmorgen via ICQ wel gezegd dat ie hem had ontvangen, maar moest snel weg, en ging er niet op mijn vraag in nog wat te doen.

Voor mij is het duidelijk. Danny
Jammer hoor
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30852971
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Jammer hoor
Ik neem tenmiste aan dat ik dit moet opvatten als een nee van zijn kant. Of niet soms?
Misschien had hij echt wel geen tijd nu even, maar dan is hij er wel erg makkelijk in, en dan is het zoiezo een nee van mijn kant..

Of overdrijf ik en moet ik dit ook nog hoopvol interpreteren, haha!

Hebben jullie nog tips:
Hoe moet ik nu reageren naar hem, helemaal niet meer? Er wat van zeggen?
Pittige tijden!
pi_30853093
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ik neem tenmiste aan dat ik dit moet opvatten als een nee van zijn kant. Of niet soms?
Misschien had hij echt wel geen tijd nu even, maar dan is hij er wel erg makkelijk in, en dan is het zoiezo een nee van mijn kant..

Of overdrijf ik en moet ik dit ook nog hoopvol interpreteren, haha!

Hebben jullie nog tips:
Hoe moet ik nu reageren naar hem, helemaal niet meer? Er wat van zeggen?
Ja, als hij al gereageerd heeft via ICQ en niks voorstelt, dan ziet er niet hoopvol uit. Ik ben dan altijd zo koppig dat ik om een uitleg vraag, die jij naar mijn idee ook wel verdient.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30853191
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, als hij al gereageerd heeft via ICQ en niks voorstelt, dan ziet er niet hoopvol uit. Ik ben dan altijd zo koppig dat ik om een uitleg vraag, die jij naar mijn idee ook wel verdient.
Ja, nou ja. Hij moest binnen 2 minuten al gaan. Hij zei wel letterlijk "tot gauw". Misschien moest hij echt weg. Maar dan nog.. sms dan even terug..

Weet nog niet hoe ik moet reageren. Denk er even over na.
Pittige tijden!
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:50:45 #206
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30853413
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Hij moest binnen 2 minuten al gaan. Hij zei wel letterlijk "tot gauw". Misschien moest hij echt weg. Maar dan nog.. sms dan even terug..

Mannen zijn niet te doorgronden voor vrouwen.. ik denk vice versa ook niet. Het is immers niet voor niets dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus. Ik probeer ook meer informatie uit mijn collega te krijgen maar eigenlijk zou ik directer moeten zijn. Ik probeer het nu verhullend te vragen. Ik begrijp je dus heel goed. Zwart-wit is iets waar we dan snel in vervallen
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30853824
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Euh.......je hebt met een man te maken hoor. Wij denken lang altijd even diep Moet ik weg, dan moet ik weg......heb ik geen zin om te sms-en....dan sms ik niet. Die gast heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat je zo op een antwoord zit te wachten en is met andere dingen bezig. Dat zegt allemaal weinig over of ie wel of niet wat voor je voelt.

Ik zou zeggen, bel hem gewoon, kijk hoe het gesprek gaat....en vraag of hij binnenkort tijd heeft als het leuk gaat....en spreek wat af.

Kan ook zijn dat hij het wel door heeft en hard to get speelt, dan moet je gewoon de rollen omkeren....laat zelf maar een paar weken niks van je horen, weet je gelijk hoe het zit.
Wise men speak because they have something to say. Fools because they have to say something.
pi_30854058
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef Cochise het volgende:

[..]

Euh.......je hebt met een man te maken hoor. Wij denken lang altijd even diep Moet ik weg, dan moet ik weg......heb ik geen zin om te sms-en....dan sms ik niet. Die gast heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat je zo op een antwoord zit te wachten en is met andere dingen bezig. Dat zegt allemaal weinig over of ie wel of niet wat voor je voelt.
Dit geldt overigens ook voor veel vrouwen hoor. Dat hele mannen-vrouwen gedoe vind ik zo'n onzin.
then when you're naked,
pi_30854775
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef Cochise het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bel hem gewoon, kijk hoe het gesprek gaat....en vraag of hij binnenkort tijd heeft als het leuk gaat....en spreek wat af.

Kan ook zijn dat hij het wel door heeft en hard to get speelt, dan moet je gewoon de rollen omkeren....laat zelf maar een paar weken niks van je horen, weet je gelijk hoe het zit.
thanks iedereen voor de reacties
voel me er toch een beetje minder rot door!

Moet nu dus niet automatisch bij de pakken neer gaan zitten...
Ik zeg wel gewoon eventjes niks tegen hem, dan kan ik ook niets verkeerds zeggen (ben bang dat als ik nu ga praten dat ik dan wat lullig cynisch en bot ga doen ).. En dan kan ik tegelijkertijd zien of hi mij nog gaat benaderen..
Pittige tijden!
pi_30855458
Vanavond date. Oid. .
pi_30855566
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:06 schreef Viperdesign het volgende:
Vanavond date. Oid. .
Succes......via Paiq? Ik heb maandag weer een date......m'n 3e al (met hetzelfde meisje).
then when you're naked,
pi_30855704
gefeliciteerd iedereen met een date
Bah. Ik wil ook een succesverhaal
Onze date was zo leuk, en hij was er zo enthausiast over
Pittige tijden!
pi_30855763
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Danny
Danny, als eigenaar van FoK!, heeft het veel te druk om te daten joh. En daarbij is hij al getrouwd
pi_30855902
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
Succes......via Paiq? Ik heb maandag weer een date......m'n 3e al (met hetzelfde meisje).
Neen. Via FOK! ( )
pi_30856111
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Neen. Via FOK! ( )
Oh, het kan dus wel.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:31:34 #216
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30856197
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Oh, het kan dus wel.
Tuurlijk kan het, het kan overal
pi_30860805
quote:

[..]

Neen. Via FOK! ( )
Wat gaan jullie doen en na hoeveel contact heb je het gevraagd?
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:07:38 #218
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30860828
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Oh, het kan dus wel.
Tuurlijk kan het, heb zelf ook wel eens gedate via fok.
pi_30861067
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het, heb zelf ook wel eens gedate via fok.
Ja, ik achteraf ook....zit jij ook op Fok!....ja
then when you're naked,
pi_30861235
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Christine het volgende:
Of wat denk je hier van.... berichtje wat ik net kreeg.
[..]
Die gast moet tien gouden medailles ofzoiets krijgen.

Gehandicapt, dyslextisch en dan nog zo positief overkomen!

Beter dan sommige kneuzen die na 1 afwijzing meteen gaan mekkeren dat ze niks kunnen ed...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30862035
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb een pesthekel aan standaard mailtjes. Je pikt ze er zo uit. "ik zie in jou profiel een aantal dinken waar ik ook in geïntereseerd ben" "Ik heb je foto bekeken en je ziet er geweldig uit"
Van dat soort mailtjes/berichtjes heb ik al snel de neiging om niet eens meer te reageren, zelfs de knop 'niet geïnteresseerd" sla ik dan al bijna over. Nog net dat ik het voor elkaar krijg om het wel te doen en als zo'n persoon dan nog het lef heeft om mij te benaderen met dat ik een trut ben of omdat ik dan niet weet wat ik mis, gaat zo'n persoon resoluut op de blokkeerstand.
Dit klopt, maar zelfs met een hele originele email die interesse wekt en heel gemeend overkomt krijgen we geen antwoord terug.
Het blijft natuurlijk ook koppies kijken, en daarnaast leeftijden, lichaamslengte, opleidingsniveau en woonplaats checken. Ook in deze volgorde.
Doorstaat men deze test bingo.
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat hoe minder ik zei hoe groter de kans was op een reply. Ik zei alleen maar laatst tegen een v of ze misschien op zoek was naar iemand die goed kon masseren en hup mail + msn contact erbij.

Maarre in jouw geval... reply nou gewoon eens éénmalig terug op die standaardreactie "je weet niet wat je mist!" vraag ze eens te kunnen uitleggen wat je dan zou moeten gaan missen. Dat kunnen ze niet, heb je ze ook gelijk met hun eigen benadertactiek teruggepakt.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30862086
quote:

[..]

Neen. Via FOK! ( )
Neem je haar morgen mee naar R'dam?
then when you're naked,
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:58:28 #223
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30865965
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Maarre in jouw geval... reply nou gewoon eens éénmalig terug op die standaardreactie "je weet niet wat je mist!" vraag ze eens te kunnen uitleggen wat je dan zou moeten gaan missen. Dat kunnen ze niet, heb je ze ook gelijk met hun eigen benadertactiek teruggepakt.
Als je goed leest zie je dat ik dat dus ook doe
pi_30871226
Het meisje waar ik zoveel contact mee had en tevens een date heeft mij zojuist weer visible gemaakt op MSN. Ben benieuwd of ze een bericht verstuurd.....haha
pi_30872621
Yes het contact is weer terug net weer met haar gesproken was als vanouds.......mijn avond kan niet meer stuk. Ik moest zelf de groeten doen aan een vriend van mij die ze niet kent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')