Nee, niks gehadquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En? al een SMS? Ik hoop het voor je en dat hij gewoon al lag te slapen of zoiets
Jammer hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:23 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Nee, niks gehad![]()
Hij heeft vanmorgen via ICQ wel gezegd dat ie hem had ontvangen, maar moest snel weg, en ging er niet op mijn vraag in nog wat te doen.
Voor mij is het duidelijk.Danny
![]()
Ik neem tenmiste aan dat ik dit moet opvatten als een nee van zijn kant. Of niet soms?quote:
Ja, als hij al gereageerd heeft via ICQ en niks voorstelt, dan ziet er niet hoopvol uit. Ik ben dan altijd zo koppig dat ik om een uitleg vraag, die jij naar mijn idee ook wel verdient.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ik neem tenmiste aan dat ik dit moet opvatten als een nee van zijn kant. Of niet soms?
Misschien had hij echt wel geen tijd nu even, maar dan is hij er wel erg makkelijk in, en dan is het zoiezo een nee van mijn kant..
Of overdrijf ik en moet ik dit ook nog hoopvol interpreteren, haha!
Hebben jullie nog tips:
Hoe moet ik nu reageren naar hem, helemaal niet meer? Er wat van zeggen?
Ja, nou ja. Hij moest binnen 2 minuten al gaan. Hij zei wel letterlijk "tot gauw". Misschien moest hij echt weg. Maar dan nog.. sms dan even terug..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, als hij al gereageerd heeft via ICQ en niks voorstelt, dan ziet er niet hoopvol uit. Ik ben dan altijd zo koppig dat ik om een uitleg vraag, die jij naar mijn idee ook wel verdient.
Mannen zijn niet te doorgronden voor vrouwen.. ik denk vice versa ook niet. Het is immers niet voor niets dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus. Ik probeer ook meer informatie uit mijn collega te krijgen maar eigenlijk zou ik directer moeten zijn. Ik probeer het nu verhullend te vragen. Ik begrijp je dus heel goed. Zwart-wit is iets waar we dan snel in vervallenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Hij moest binnen 2 minuten al gaan. Hij zei wel letterlijk "tot gauw". Misschien moest hij echt weg. Maar dan nog.. sms dan even terug..
Weet nog niet hoe ik moet reageren. Denk er even over na.
Euh.......je hebt met een man te maken hoor. Wij denken lang altijd even diepquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:42 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Hij moest binnen 2 minuten al gaan. Hij zei wel letterlijk "tot gauw". Misschien moest hij echt weg. Maar dan nog.. sms dan even terug..
Weet nog niet hoe ik moet reageren. Denk er even over na.
Dit geldt overigens ook voor veel vrouwen hoor. Dat hele mannen-vrouwen gedoe vind ik zo'n onzin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef Cochise het volgende:
[..]
Euh.......je hebt met een man te maken hoor. Wij denken lang altijd even diepMoet ik weg, dan moet ik weg......heb ik geen zin om te sms-en....dan sms ik niet. Die gast heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat je zo op een antwoord zit te wachten en is met andere dingen bezig. Dat zegt allemaal weinig over of ie wel of niet wat voor je voelt.
thanks iedereen voor de reactiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef Cochise het volgende:
[..]
Euh.......je hebt met een man te maken hoor. Wij denken lang altijd even diepMoet ik weg, dan moet ik weg......heb ik geen zin om te sms-en....dan sms ik niet. Die gast heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat je zo op een antwoord zit te wachten en is met andere dingen bezig. Dat zegt allemaal weinig over of ie wel of niet wat voor je voelt.
Ik zou zeggen, bel hem gewoon, kijk hoe het gesprek gaat....en vraag of hij binnenkort tijd heeft als het leuk gaat....en spreek wat af.
Kan ook zijn dat hij het wel door heeft en hard to get speelt, dan moet je gewoon de rollen omkeren....laat zelf maar een paar weken niks van je horen, weet je gelijk hoe het zit.
Succes......via Paiq? Ik heb maandag weer een date......m'n 3e al (met hetzelfde meisje).quote:
Danny, als eigenaar van FoK!, heeft het veel te druk om te daten joh. En daarbij is hij al getrouwdquote:
Neen. Via FOK! (quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
Succes......via Paiq? Ik heb maandag weer een date......m'n 3e al (met hetzelfde meisje).
Tuurlijk kan het, het kan overalquote:
Ja, ik achteraf ook....zit jij ook op Fok!....jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, heb zelf ook wel eens gedate via fok.
Die gast moet tien gouden medailles ofzoiets krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Christine het volgende:
Of wat denk je hier van.... berichtje wat ik net kreeg.
[..]
Dit klopt, maar zelfs met een hele originele email die interesse wekt en heel gemeend overkomt krijgen we geen antwoord terug.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan standaard mailtjes. Je pikt ze er zo uit. "ik zie in jou profiel een aantal dinken waar ik ook in geïntereseerd ben" "Ik heb je foto bekeken en je ziet er geweldig uit"
Van dat soort mailtjes/berichtjes heb ik al snel de neiging om niet eens meer te reageren, zelfs de knop 'niet geïnteresseerd" sla ik dan al bijna over. Nog net dat ik het voor elkaar krijg om het wel te doen en als zo'n persoon dan nog het lef heeft om mij te benaderen met dat ik een trut ben of omdat ik dan niet weet wat ik mis, gaat zo'n persoon resoluut op de blokkeerstand.
Neem je haar morgen mee naar R'dam?quote:
Als je goed leest zie je dat ik dat dus ook doequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Maarre in jouw geval... reply nou gewoon eens éénmalig terug op die standaardreactie "je weet niet wat je mist!" vraag ze eens te kunnen uitleggen wat je dan zou moeten gaan missen. Dat kunnen ze niet, heb je ze ook gelijk met hun eigen benadertactiek teruggepakt.
Dude.......pas je op dat je niet weer te hard van stapel loopt? Eerst maar lekker afwachten toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:34 schreef Chewbacca het volgende:
Yes het contact is weer terug net weer met haar gesproken was als vanouds.......mijn avond kan niet meer stuk. Ik moest zelf de groeten doen aan een vriend van mij die ze niet kent...![]()
Oh, fuck. Die meeting. Glad vergeten. Geen idee trouwens. Volgens mij zou ze wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef pino.in.disguise het volgende:
Neem je haar morgen mee naar R'dam?
Licht eens toequote:Op zaterdag 24 september 2005 10:18 schreef whosvegas het volgende:
Al een half jaar zit ik op Lexa
Jesus, wat kunnen vrouwen oppervlakkig zijn (al zijn er enkele uitzonderingen)
Denk dat ik er maar eens mee ga stoppen, ik heb wel iets beters te doen.
Tuurlijk ik heb geleerd van mijn fouten, maar ze liet wel merken mij nog steeds wel leuk te vinden. (dat weet je )quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dude.......pas je op dat je niet weer te hard van stapel loopt? Eerst maar lekker afwachten toch?
we mailen, bellen, sms'en. mijn 'bekentenis' staat elke keer tussen aanhalingstekens. Jaloezie wil ik het trouwens niet noemen. Ik heb alleen laten vallen dat ik geen beslag op zijn tijd ga leggen als hij bezig is zijn ex opnieuw te willen leren kennen. Om elkaar te willen leren kennen heb je tijd nodig, veel tijd mijn inziens. Dat ik niet durf te vragen komt door andere oorzaken. Ga ik hier natuurlijk niet uitvoerig op in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Christine het volgende:
Mickeys, er zijn een paar dingen die me opvallen als ik jouw verhalen over je collega hoor. Jullie mailen al een tijdje, toch? En smssen... bellen ook?Ik neem aan dat het flirterige emailtjes en smsjes zijn? Je hebt elkaar nog niet gezien, wel op foto's... maar wat mij opvalt is dat je al heel erg denkt in termen die horen bij het verliefd zijn of bij een relatie hebben. Je was een beetje jaloers toen hij met zijn ex uit eten ging, je durft niet te vragen met wie hij dit weekend uit eten gaat, vindt dat hij met iets concreets moet komen, je houdt bijna per uur bij waar hij is en met wie... het klinkt mij in de oren alsof je heel graag iets wilt wat er nog niet is. Je weet nog niet of IRL de vonk wel over gaat springen.
Ik doe niet moeilijk over een ex, dat is 1 van de dingen die hij weet. Ik vind sowieso dat je rustig met een (of meerdere) ex(en) om moet kunnen gaan. Maar aandacht vragen van iemand die mogelijk bezig is met een ander is 'not done' voor mij. Als hetgeen ik neer zet neer komt op PDV dan zal het zo zijn. Jammer dan. Alleen wordt het hier gebasseerd op hetgeen ik hier heb neergezet en niet naar aanleiding van een totaalplaatje. Geeft niets, kan de beste overkomen.quote:In een van de oudere topics noemden ze dat PDV geloof ik (pre date verliefdheid) en ik meen me te herinneren dat bijna niemand daar goede ervaringen mee heeft. De verwachtingen worden daarmee gewoon te groot. Daarom snap ik ook niet helemaal dat je hem per email verteld hebt wat je voelt bij dat afspraakje dat hij met zijn ex had. Ik weet natuurlijk niet hoe dat gegaan is, maar het klinkt bijna als een "ik vind je leuk"-bekentenis, terwijl je dat nog niet eens kan weten... en ik kan me voorstellen dat hij misschien zoiets heeft van: ojee, ze doet nu al moeilijk als ik met mijn ex wil afspreken, en we hebben elkaar nog niet eens gezien.
Het is een collega en niet iemand van een datingsite dus bovenstaand stukje kan ik niet helemaal plaatsen in reactie op mijn stukjequote:Ik weet hoe lastig het soms kan zijn om dit soort gevoelens niet te krijgen bij iemand die er leuk uitziet en met wie je leuk chat/mailt... maar toch is het absoluut niet ideaal. Ik denk dat je zowiezo met datingsites e.d. beter gewoon elkaar per email een beetje kan leren kennen en zodra blijkt dat het klikt, op niet al te lange termijn afspreken.
Het personeelsfeest was de eerste afspraak die er gemaakt werd. Mede omdat het in een grote stad zal plaatsvinden is er makkelijk een mogelijkheid om samen ergens naar toe te gaan. Mocht het allemaal niet lopen etc etc dan kunnen we, professioneel als we zijn, gewoon onder de andere collega's blijven. Wat andere collega's van denken moeten zij weten. rotgevoelens kan je alleen krijgen door te hoge verwachtingen te scheppen.quote:Laatste tip over dat personeelsfeest... daar zouden jullie dus alletwee tegelijk zijn? Ik zou het in elk geval niet doen... op het moment dat ik zo zou voelen over iemand (been there, done that) dan zou ik niet de eerste ontmoeting met zo'n persoon op een personeelsfeest laten plaatsvinden. Bedenk wel dat je collega's en je leidinggevenden daar ook aanwezig zijn en ook die van hem. En mocht het onverhoopt niet klikken op dat feest, dan sta je daar met je rotgevoelens tussen je collega's... of hoe reageer je als hij niet direct op je afkomt? Als hij met een andere vrouwelijke collega staat te praten? Het is gewoon niet ideaal.
Woont hij erg ver weg? Kan je niet binnenkort een lunchafspraak samen maken ofzo?
Dat laatste vind ik een beetje jammer Mickeys... waarom zou je niet meer je verhaal gaan doen op een internetsite, enkel omdat iemand anders dat op een andere manier zou interpreteren? Het enige wat ik heb gedaan is mijn visie op het verhaal geven, omdat ik het jammer vind voor je dat het zo hoopvol begon en intussen zo'n ingewikkeld verhaal aan het worden is. Zoiets heb ik zelf ook meegemaakt, dat is voor niemand leuk. En tuurlijk weet ik dat je hier vast niet het hele verhaal vertelt, maar zelfs over een deel van een verhaal kan je een idee hebben... en dan kan je zelf kijken of het klopt of niet en of je er iets mee kan. Het is hier in elk geval niemands bedoeling, of absoluut niet de mijne, om wie dan ook te oordelen of beoordelen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef Mickeys het volgende:
Kort samengevat: De dingen die ik hier neerzet zijn kort en lang niet alles. Verwachtingen die ik heb zijn gebasseerd op hetgeen gemaild, gesms't of gebeld zijn. Flirterig wil ik het niet noemen. Mijn 'angsten' zijn gebasseerd op gebeurtenissen uit het verleden. Niemand, maar dan ook echt niemand kan daar over oordelen c.q. beoordelen. Ik zal dan ook, gezien deze reactie(s) geen enkele uitspraak meer doen aangaande dit gebeuren en geen enkel verslag meer doen uitgaan.
Ik ben het wel met je eens. Je bent af en toe wellicht wat pragmatisch ingesteld, doch raakt jouw uitleg de kern van het verhaal. Ik vind dat je het goed hebt omschreven. Ik begrijp de teleurstelling en reactie van Mickeys echter niet. Ze geeft alleen haar visie, take it for granted or leave it.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een beetje jammer Mickeys... waarom zou je niet meer je verhaal gaan doen op een internetsite, enkel omdat iemand anders dat op een andere manier zou interpreteren? Het enige wat ik heb gedaan is mijn visie op het verhaal geven, omdat ik het jammer vind voor je dat het zo hoopvol begon en intussen zo'n ingewikkeld verhaal aan het worden is. Zoiets heb ik zelf ook meegemaakt, dat is voor niemand leuk. En tuurlijk weet ik dat je hier vast niet het hele verhaal vertelt, maar zelfs over een deel van een verhaal kan je een idee hebben... en dan kan je zelf kijken of het klopt of niet en of je er iets mee kan. Het is hier in elk geval niemands bedoeling, of absoluut niet de mijne, om wie dan ook te oordelen of beoordelen...
Dat je mijn reactie ziet als aanval, waarop je een zakelijk, koel antwoord moet geven en de mededeling dat je hier "geen enkele uitspraak meer over zal doen", vind ik absoluut jammer. We zitten hier allemaal voor onze lol toch? En om elkaar een steuntje in de rug te geven...?
Check. Heeft een cocktail feestje oid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:40 schreef Viperdesign het volgende:
Volgens mij zou ze wat anders gaan doen.
Vraag het zo wel even..
Ik begin hier wel steeds meer in te geloven, ben inmiddels niet meer actief op de datingsites. Ben erop uitgekeken. Maar aan de andere kant; ik houd niet van uitgaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef Bambuddha het volgende:
Al die datingsites....ouderwets kroegen is lekker spontaan en de ideale manier om te scoren jongens!! geloof me!
Op naar de volgende.quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef 6liNes het volgende:
Hebben jullie tips danwel ideeen om die gedachten een positieve wending te geven?
Nee, dat klopt. Als je al langer meeleest, weet je dat ik daar ook last van hebquote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef 6liNes het volgende:
Haha, ik geloof meteen dat dat een van de betere opties is hoor. Maar 'ze' zijn niet altijd even makkelijk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |