abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30945958
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef pino.in.disguise het volgende:
Weet je wel zeker dat het haar ex is......of blijkt dat uit text die wij niet te zien krijgen?
edit.....het "hi schat" en "weet je dat ik een vriend heb" spreekt elkaar wel tegen, dus je zal wel gelijk hebben
Ho! Lees het log nog eens, ik praat op dat moment niet met háár maar met haar ex. .
  maandag 26 september 2005 @ 17:36:48 #277
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30946821
quote:
Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Haar computer stond nog aan. Zodoende. .
of zij heeft je genaaid
  maandag 26 september 2005 @ 17:38:11 #278
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30946846
quote:
Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik peins er niet over om 2e viool/keuze te zijn.
Goedzo meid... er zijn er genoeg die daar wél genoegen mee nemen...

Maar wel jammer dat het zo gegaan is, al had je het wel aan zien komen, leuk is anders denk ik.
pi_30946857
heb m'n profiel op knuz nu voor de 3e maal aangepast. IK hoop dat de dames nu wel tenminste het fatsoen hebben om iets terug te sturen als ik ze berichtje stuur...
irritatieeeee...!!!
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_30947080
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
of zij heeft je genaaid
Nah, zo'n type is het niet. Daarna heeft ze ook nog meerdere malen gebeld om d'r excuses aan te bieden e.d. .
  maandag 26 september 2005 @ 18:52:07 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30948890
quote:
Op maandag 26 september 2005 07:26 schreef Viperdesign het volgende:

Het valt dus wel mee. Maar ondertussen heb ik niets meer van haar gehoord. .
Zou ie doorgeslagen zijn? .
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:48 schreef Viperdesign het volgende:

Nah, zo'n type is het niet. Daarna heeft ze ook nog meerdere malen gebeld om d'r excuses aan te bieden e.d. .
Ehm... leg is uit ... ik mis weer eens iets
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 26 september 2005 @ 18:54:27 #282
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30948972

Oud contact nieuw leven ingeblazen en het voelt gooooooeeeeed!

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 26 september 2005 @ 18:58:58 #283
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30949148
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef AirwiN het volgende:

Oud contact nieuw leven ingeblazen en het voelt gooooooeeeeed!

Praat me niet van oud contact nieuw leven inblazen en dat is cynisch bedoeld
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 26 september 2005 @ 19:02:06 #284
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30949259
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Praat me niet van oud contact nieuw leven inblazen en dat is cynisch bedoeld
Laat mij nog even in de waan ajb...
  maandag 26 september 2005 @ 19:07:42 #285
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30949467
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Laat mij nog even in de waan ajb...
Oke oke, ik ben zo blij voor je het is vast dikke en ik wil wel een uitnodiging voor de
  maandag 26 september 2005 @ 19:20:10 #286
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30949897
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Oke oke, ik ben zo blij voor je het is vast dikke en ik wil wel een uitnodiging voor de
Laten we 't er voorlopig maar op houden dat ik blij ben wer eens kriebels voel en nog blijer ben dat het wederzijds ook zo is!
pi_30950549
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:52 schreef Mickeys het volgende:
Ehm... leg is uit ... ik mis weer eens iets
Tussen die twee tijdstippen in heeft ze dus contact opgenomen. .
  maandag 26 september 2005 @ 21:10:54 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30953678
Ik begin ging het wat stroef , maar heb m'n profiel hier en daar wat aangepast , en ik begin nu toch aardig wat respons te krijgen.
Sommige zijn wel typetje polderkoe , maar dan zeg ik wel dat ze te ver weg wonen of als ze wel in de buurt wonen zeg ik dat ik al een date heb en dat denk dat het wel wat wordt
T'is alleen jammer dat oktober vrij duur uit gaat vallen (zit midden in een verbouwing) dus een keer wat eten of zo gaat waarschijnlijk niet lukken

sorry m'n huis heeft op dit moment meer prioriteit
Ik ben inmiddels overleden
pi_30963504
's Avonds laat weer. Ze is nog niet over haar ex heen en wil wat rust. Fine. .

En waarom ik niet boos was. .
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:55:16 #290
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30965229
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:06 schreef Viperdesign het volgende:
's Avonds laat weer. Ze is nog niet over haar ex heen en wil wat rust. Fine. .

En waarom ik niet boos was. .
Ze had natuurlijk wel enige verwachtingen... vrouwen... en ja... ik ben er ook 1 van
pi_30966204
Het is allemaal wat, vrijwel alleen maar decepties en geen relaties nav datingsites. Behalve Airwin heeft geloof ik niemand echt er iets aan overgehouden. Ja een aantal wijsheden, ik heb ook geen hoop meer dat het ooit nog iets wordt dus mij en genoemde dame. Dus we gaan weer helemaal opnieuw starten! Ik ga over een aantal weken nog eens een poging wagen. Ik blijf erbij dat ik Knuz helemaal niks vind. En er reageren alleen maar oude vrouwen of labiele mokkels op mijn profiel. Daarnaast klikt bijna niemand erop en is de Website traaaaggg.

Iemand positieve ervaringen met lexa?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:21:05 #292
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30970436
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Chewbacca het volgende:
Behalve Airwin heeft geloof ik niemand echt er iets aan overgehouden.
Ook geheel onverwacht hoor. Het is overigens wel even afwachten wat het allemaal gaat worden. Qua gevoel zit het aan beide kanten wel ok. De afstand is verre van ideaal, zij woont in Groningen, ik in Den Haag. Dat is indertijd een reden geweest om het contact wat af te houden. (de klik was er van begin af aan al)

Uiteindelijk toch weer afgesproken en die vonk sprong meteen weer over... Nu maar verder kijken hoe het gaat lopen.

Opsteker wellicht, ik heb d'r via Knuz leren kennen...
pi_30971178
quote:
Het is allemaal wat, vrijwel alleen maar decepties en geen relaties nav datingsites. Behalve Airwin heeft geloof ik niemand echt er iets aan overgehouden. Ja een aantal wijsheden, ik heb ook geen hoop meer dat het ooit nog iets wordt dus mij en genoemde dame. Dus we gaan weer helemaal opnieuw starten! Ik ga over een aantal weken nog eens een poging wagen. Ik blijf erbij dat ik Knuz helemaal niks vind. En er reageren alleen maar oude vrouwen of labiele mokkels op mijn profiel. Daarnaast klikt bijna niemand erop en is de Website traaaaggg.

Nou...je kent mijn Lexa-ervaringen... Maar ik ben jou niet, dus ga ervoor!
pi_30971349
Via via kwam ik aan een URL die dient als invite voor Paiq, schijnt dat de makers deze uitgeven met limieten erop om groepen mensen te kunnen uitnodigen.

Heb nu zelf al een tijdje een account op Paiq, de site is redelijk hip en anders dan andere datingsites. Heb nu een paar leuke matches, maar nog geen date gehad.. hopelijk binnenkort!
pi_31016581
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef Kemania het volgende:
heb m'n profiel op knuz nu voor de 3e maal aangepast. IK hoop dat de dames nu wel tenminste het fatsoen hebben om iets terug te sturen als ik ze berichtje stuur...
irritatieeeee...!!!
Kan ik mij helemaal in vinden. Van alle vrouwen die mijn mails gelezen hebben heeft tot nu toe geen enkele zelfs ook maar een standaard "geen interesse" berichtje teruggestuurd.

Één iemand heeft mij al wel een interesse-berichtje gestuurd, waarop ik meteen een vriendelijk mailtje terug gestuurd heb. Dat is al bijna een week geleden nu, en ze heeft mijn mail nog niet eens gelezen.

Aan onverschilligheid geen gebrek tot nu toe.
pi_31017484
quote:

Sorry Chewy (als ik je zo noemen mag )

Lexa? ajb, doe het niet. Ik heb daar niks dan ellende gehad. De positieve ervaring is dat ik wat vriendinnetjes heb leren kennen, maar alleen door de email uit de tekst te ontcijferen. Deze vriendinnetjes zijn dus bij wijze van spreken "gratis" er bij gekomen, maar in een paar maandjes lidmaatschap was elke vrouw te beroerd om gewoon iets terug te reageren in welke vorm dan ook.
Dat is de negatieve ervaring dus. Helaas te veel trieste gevallen dus, leugenachtig, hoge eigendunk etc..
Al zou ik zo af en toe eens twijfelen of er wel echte vrouwen zitten, maar je kunt natuurlijk ook een foto van een fotomodel daarneer zetten zonder dat ze het daar door hebben.
Het grootste probleem van lexa is dat ze ook te veel mannelijke inschrijvingen toelaten en er teveel mannen online zitten.
volgens mij is het daar wel 85-15 echt eng!!

• Het zou gewoon voor iedereen een voordeel zijn als bv reacties van iemand die boven de gewenste leeftijd of woonplaats zit, automatisch wordt geblokkeerd.
    Of dat vrouwen maar 10 mailtjes per dag kunnen ontvangen en niet meer.

Dan is Knuz toch wel een stuk beter. Ik heb er van de laatste week nog een paar bij gekregen op msn. Pfft ze chatten me helemaal gek en worden boos als ik een dag niet online kom.. de laatste dagen log ik maar off-line in

oh ja en dan nog dit over je profiel op een datingsite - wat doet die tekst er nou eigenlijk nog toe? Gewoon goede foto's plaatsen met een klein beetje tekst.
    Neem nou maar van mij aan, die vrouwen lezen het toch niet. Het is gewoon koppies kijken.

He maarre misschien is de aankomende herfst wel een voordeel? In het donker kun je minder snel een gezicht goed zien als je mensen op straat benadert..
    Heb trouwens nog veel bewondering voor jouw geduld

[ Bericht 39% gewijzigd door Brett-Anderson op 29-09-2005 04:02:55 ]
  • The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
    pi_31019260
    Ik besteed m'n tijd niet meer aan datingsites; m'n pauze is omgezet in definitieve afzwering.

Ik heb m'n profiel verborgen, dus is altijd weer op te vragen
    pi_31021172
    quote:
    Op donderdag 29 september 2005 03:45 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Sorry Chewy (als ik je zo noemen mag )
    Ja hoor dat mag je

Ik heb wat dat betreft wel voldoende mogelijkheden, krijg via RP echt wel veel reacties waar je wat mee kan. Momenteel nog twee contacten die wel meer willen. Maar ik ben op zoek naar het ''perfecte'' en die zitten er bij RP niet tussen. In IRL heb ik nog niet iemand tegengekomen die voldeed aan de dame die ik eerder omschreven had. Daar kan ik wel een streep doorzetten, die reageert niet eens meer op een oppervlakkig mailtje. Raar maar waar.

Bij Rp is de verhouding ook 15 / 85, het is gewoon ENG!! Ik had ook in 1 maand tijd maar 40 unieke vieuws! Ik heb ongeveer 29 berichten gekregen, toch best wel nog wel veel vind ik. Maar met 26 had ik dus totaal niks. Nu nog met 2 regelmatig contact, maar die begint nu al, dat ze het alleen zo eenzaam vind. En stuurt ze regelmatig berichtjes dat ze het zo prettig vindt al er iemand voor haar zou zijn. Daarmee impliciteert ze direct al weer het e.e.a. mee.

Nog 1 waar ik in twee dagen 8 uren heb zitten chatten, erg leuke vrouw, maar totaal andere levensstijl dan ik. Ook een heel impulsief karakter, terwijl ik altijd redelijk weloverwogen tot een keus kom. Ben er nog niet uit wat ik daarmee ga doen.

Voor de rest heb ik mijn profiel ook gedeactiveerd, maar ben mij er wel van bewust dat ik het nog wel een kans wil geven. Niet nu, maar sta er eventueel wel voor open. Het probleem is gewoon dat er zoveel kerels op die sites rondlopen en jij je altijd moet onderscheiden. De arrogantie van sommige vrouwen is imo soms stuitend.

De date die ik heb gehad was zo geweldig, maar een week later gaf ze dus te kennen nog geen relatie te willen. Dat had niks met mij te maken, ze vond mij erg leuk bla bla. Maar ze was er nog niet aan toe. Nu kan ze niet eens meer de moeite nemen om een normaal mailtje te beantwoorden
    Ik heb geen zin om weer zo teleurgesteld te worden. Wat dat ik teleurgesteld ben in die dame , staat als een paal boven water!!!!
    pi_31021240
    quote:
    Op donderdag 29 september 2005 09:32 schreef UncleFunk het volgende:
    Ik besteed m'n tijd niet meer aan datingsites; m'n pauze is omgezet in definitieve afzwering.

Ik heb m'n profiel verborgen, dus is altijd weer op te vragen
    Ja leuk he.....Je kan em zo weer actief zetten. Alleen moet je bij RP betalen anders kan je echt niks.
    pi_31021508
    Overigens kan ik niet tegen mijn verlies, en als iets mij niet lukt ben ik altijd erg teleurgesteld. Ik verwacht altijd direct resultaat en teleurstelling past daar niet bij. Bij benadering van deze sites moet je alles wat met een korreltje zout nemen. Als je teveel verwachtingen koestert, dan kom je er bedrogen uit! Lexa RP , volgens mij is het allemaal 1 pot nat!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')