Als je Roel zo rond ziet hangen zou je ook niet zeggen dat hij mixmaster/performer is, of (zo goed als) afgestudeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
Opleiding vs Levenswijsheid! Opleiding zegt niet alles dus!
nee als het Ralph afzeik tijd is wordt ze er wel in betrokken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske wordt dus lekker niet genegeerd hè...
Ok, maar hou er wel ff rekening mee dat Lies pas 19 is, maar ze praat als een "soort van" volwassen vrouw toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
nee als het Ralph afzeik tijd is wordt ze er wel in betrokken.
Ik zie in Roel een winnaar en het is zeer zeker geen domme jongen, verre van dat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:55 schreef svann het volgende:
[..]
Als je Roel zo rond ziet hangen zou je ook niet zeggen dat hij mixmaster/performer is, of (zo goed als) afgestudeerd.
Hij moet zich wel gruwelijk vervelen.
Denk dat jij naar een andere BB zit te kijken dan ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar hou er wel ff rekening mee dat Lies pas 19 is, maar ze praat als een "soort van" volwassen vrouw toch?
Lies is niet voor niets geselecteerd uit die 9000 kandidaten...![]()
Wat weten zij nietquote:
dat verhaaltje over arme student komt idd. niet erg geloofwaardig over, wat ze van haar ouders krijgt is me ontgaan.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Ja, klop wel ze is 19 dan weet je ook nog niet precies wat je wil en kan dus mischien iets te hard gereageerd. Maar heb wel vaak het idee dat alles haar makkelijk komt aanwaaien, (bijv 900 Euro p/maand van ouders + studie beurs waarvan ze geen boeken of studiegeld hoeft te betalen daarbij zij ze als iets te kort kwam ze wel even voor 50 euro extra kon bellen)
Dat willen wij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:58 schreef Loedertje het volgende:
Ik zie in Roel een winnaar en het is zeer zeker geen domme jongen, verre van dat.
Nee hoor, Lies komt vaak behoorlijk volwassen over voor een 19-jarige koorknaperin...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat jij naar een andere BB zit te kijken dan ik![]()
Maar ik ben dan ook lekker simpel, ben één van de enigen die wel Tanja een leuke meid vind.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik hou juist van Lieske, Chantal en Joost
Mooi toch hoe meningen kunnen verschillen...
Ach ja ze is gewoon een 'relaxtomundo' intens lekker naief meisje!quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een schatje die Lies, ze blijft zichzelf, net als Roel,Chantal,Ingrid,Nathalie,Dido,Linda en nog een paar...
Je hebt sowieso een steekje los als je vindt dat een BB huis *beter* is voor jezelf en je kind om te verblijven tijdens de zwangerschap dan thuis. Letterlijke woorden van Tanja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook lekker simpel, ben één van de enigen die wel Tanja een leuke meid vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |