Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef sig000 het volgende:
Ik heb allerlei rare fobien met tandartsen..
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef Ole het volgende:
Zie vorige deel! Ik ben onlangs weer geweest dus ik heb nog even!![]()
Nee wel een dikke motor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo eentje die wel tatoos heeft en piercings?![]()
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh.. komt vast goed
(te lui om ander deel te lezen)
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:40 schreef Ole het volgende:
[..]
je hoeft het niet te lezen, deze info was voldoende. Maar hij is een beetje nerveus..
Omdat het lekker verdient?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tandartsen zijn mensen zonder enig besef van medelijden...
Hoe anders houd je het uit als tandarts?
Mwah... ik voel altijd van alles als ik weer een afspraak heb, maar het valt altijd weer meequote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm nerveus zijn houdt meestal in dat er wat aan de hand is toch?![]()
Het zwembad in de tuin is dan weer wel tof.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Ja, dag...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Omdat het lekker verdient?
mijn beste vriend is tandarts..
Wat ik zeg... sommigen gaan zelf te weinig..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:45 schreef MissHobje het volgende:
Ohh gelukkig maar![]()
Ik heb meestal wel mazzel.. moet denk ik binnenkort weer..
wel gezellige boel bij mijn tandarts ( vrouw) alleen zij meurt dus uit haar monddat vind ik echt niet kunnen.
Ik had vorige keer al een hint gegeven.. net voordat ik moest een rauw teentje knoflook in mijn mond gedaan![]()
Ze kon er wel om lachen
Zou dat een tandarts afwijking zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:46 schreef Ole het volgende:
Beetje sarcastisch moet je wel zijn..
En weet je wat grappig is: hij gaat zelf nooit!Ik zei laatst nog tegen hem dat ie ook weleens een keertje naar de mondhygienist mocht.. Al die sigarenrookaanslag op zijn tanden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |