Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Kan die Urbanus zijn bek niet houden - jezus wat een geneuzel - alsof we debiel zijn

Dat zeggen we ook wel eens over jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
Kan die Urbanus zijn bek niet houden - jezus wat een geneuzel - alsof we debiel zijn

heb je mn mail nog ontvangen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.
1 van de eerste veldfouten van Nederland die vangbal van Coffie die hij uit zijn handschoen liet glippen.

Laat hij maar cursussen geven maar niet tijdens de wedstrijden, hij is nog erger dan Wim Kieft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier het commentaar lees, heeft Urbanus nog heel wat werk te verrichten op zijn kennis te verspreiden.

Nu gelezen.quote:

Hoe kan je dat nou zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
hij is nog erger dan Wim Kieft.

Volgens mij heb jij de lekkerste wedstrijd meegepakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
Voorlopig hebben we nog geen grip op die Koreaanse pitcher.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |