abonnement Unibet Coolblue
pi_30623591
Die zender bedoel ik. Die live uitzendingen zijn gewoon zwaar kut, of ze het wel doen of niet, de ECHT interessante vragen worden altijd daarna pas uitgezonden, waar je je de verlepte tering voor moet zoeken om ze te kunnen zien want op de site doen ze het niet, of op een klein pokkeschermpje. Of ze zetten hem gewoon spontaan ineens op 1 van de streams, waarna ze de handel te snel afknijpen en je ineens 10 minuten lang naar de bewoners zit te kijken.

De Tampax site, big brother site, zijn ook gewoon intensief kut, slecht te browsen, verouderde slechte scripts en flash shit zo kut dat zelfs de snelste PC er nog kut en traag van gaat lopen.

Verder is daar nog, last but not least, de totale protserigheid waarmee het in de lucht ging met 100.000 nieuwe shows waarvan de kijker dan moet beslissen wat er moet blijven en wat door de plee gespoeld moest worden. Zelfs een Hoere-show kan het bij hen niet halen en moet voor een fooitje aan de EO verkocht worden.

Kijk naar de zenders die het WEL gehaald hebben en het eerdere fiasco van de Mol met sport 7. De zenders die het WEL gehaald hebben zoals Net 5, SBS6 en RTL 5 zijn gewoon met oude vertrouwde troep begonnen zoals Married with Children, funny home videos en andere vertrouwde schnitt. Bij SBS 6 was er zelfs sprake van of hun eigen nieuws en het weer het wel zouden halen, dat was slechts 1 eigen ding en met moeite heeft die zichzelf nu bewezen.

Nee, de Mol, dit gaat niks worden want zoals vanavond een afgeknepen en half op zwarte uitzending dat gaat gewoon adverteerders kosten. Die hebben geen zin om te moeten dokken als het programma toch niet te zien is. Vaak valt het geluid ook weg trouwens bij ALLE programma's van Talpa.

Waar ik me ook helemaal de blinde nigus aan irriteer trouwens is hoe Bridget dan een vraag stelt aan de bewoners en je vervolgens op 3 kwartier onderlinge discussies getrakteerd wordt, onverstaanbaar want iedereen praat door elkaar heen en een stille Bridget die niet lekker verder vraagt. "Hoe was je stoelgang vandaag Menno?"

En dan dus een half uur lang naar de bewoners kijken en verder totaal geen vragenronde. De speed zit er niet in, zelfs Patty Brardt met haar stronken (stoned en dronken) kop deed het nog beter.
  vrijdag 16 september 2005 @ 02:14:44 #2
3767 Herald
Come get some
pi_30624803
kom kom, vandaag was er ook even Funniest Homevideo's

wat is een nigus eigenlijk?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30624971
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 02:14 schreef Herald het volgende:
kom kom, vandaag was er ook even Funniest Homevideo's

wat is een nigus eigenlijk?
Valt me nog mee dat ze geen Teletubbies uitzonden tijdens die blackout. Echt een nieuw dieptepunt in de historie van Big Brother. Kijk als je Patty Bradt gewoon helemaal apatisch dronken over die Big Brother toonbank heen zag hangen, DAT was lachen. Of Rolf X. Wouters met de coke nog uit zijn neusgaten stekend. Maar dit.... DIT!!!! Zo ver vind ik de bewoners nog zo nietszeggend, leeghoofdig (Kermis de Kikker) en Randstad uitzendburocratisch (Nathelie) dat ik ze gewoon niet KAN haten, maar die de Mol.... die kan van mij dus echt een van Gent en Loos truck in zijn aarsch gereden krijgen ZONDER daarbij SENSILUBE te gebruiken.

Nigus.... god hoe leg ik dat uit.... is Haarlemsch voor zo ver ik weet, nigus is eigenlijk net als de tering.... ik erger me ergens de nigus aan. Bijvoorbeeld aan die bijbal van een Menno die Chantal wil insemineren middels een rukblaadje en een isolatiekit-spuit....
  vrijdag 16 september 2005 @ 02:33:26 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30625050
Herald en MiRRoRMaN, lijkt wel een flashback door een forumarchief....

Ach, Bridget en Ruud zijn op zich al een drama, de meeste bewoners ook en de uitzendingen daar kan de Vereniging Lokale Omroep Katwijk nog meer van, maar ondanks dat alles blijf ik het om de een of andere zwakzinnige reden toch kijken. En ik vermoed jij ook, anders wind je je er niet zo over op en zap je weg
  vrijdag 16 september 2005 @ 03:07:26 #5
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30625460
wat betreft de site: zag laatst bij hun vacatures dat ze op zoek waren naar een webmaster
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30625507
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 02:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

die kan van mij dus echt een van Gent en Loos truck in zijn aarsch gereden krijgen ZONDER daarbij SENSILUBE te gebruiken.
Van Gend en Loos is een paar jaar geleden overgenomen door de Duitse posterijen, en heet nu DHL
  vrijdag 16 september 2005 @ 03:18:32 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_30625566
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 02:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Nigus.... god hoe leg ik dat uit.... is Haarlemsch voor zo ver ik weet, nigus is eigenlijk net als de tering.... ik erger me ergens de nigus aan. Bijvoorbeeld aan die bijbal van een Menno die Chantal wil insemineren middels een rukblaadje en een isolatiekit-spuit....


Niegus (of nieges) is Haarlems voor een soort pech.
Het 'niegus' zit er in, hetgeen betekent dat je het wel kan vergeten.
Komt bv voor tijdens klaverjassen als je kutkaarten krijgt, dan zit het niegus er in.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30626446
Ik snap niet dat johnnie met zijn miljoenen en zijn contacten alleen maar veel sterren voor de presentatie aantrekt. Waarom geen geld uitgeven aan technici?

En ruud en Bridgit doen het erg slecht. Van ruud had ik dat wel verwacht die kwal. Maar bridget stelt teleur.
pi_30627483
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 03:18 schreef APK het volgende:


Niegus (of nieges) is Haarlems voor een soort pech.
Het 'niegus' zit er in, hetgeen betekent dat je het wel kan vergeten.
Komt bv voor tijdens klaverjassen als je kutkaarten krijgt, dan zit het niegus er in.
Ja maar dat is "niegus" en niet "nigus" wij gebruikten het altijd in de vorm van "vuile niguslijer" en dat soort termen.
pi_30627529
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:51 schreef Uiruru het volgende:
Ik snap niet dat johnnie met zijn miljoenen en zijn contacten alleen maar veel sterren voor de presentatie aantrekt. Waarom geen geld uitgeven aan technici?

En ruud en Bridgit doen het erg slecht. Van ruud had ik dat wel verwacht die kwal. Maar bridget stelt teleur.
Ik stel voor dat ze op mijn jarenlange briefwisselingen (email vertrouw ik niet meer sinds het Tonino schandaal ) in gaan om het de volgende keer door Peter Lusse en Peter Jan Rens te laten presenteren. En anders de huilende professor van Bassie en Adriaan, die zou er ook wel wat van kunnen maken qua presentatie volgens mij.

"wuuuhuuuhuuuuu dan gaan we nu over naar het big brother huis! wuuhuuhuuu" en dan kan die zo'n nep robot, je weet wel zo'n groen geverfde kerel, buiten het huisje laten staan: "Ja-we-staan-nu-buiten-pro-fes-sor...."
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 09:38:12 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30627938
Talpa is gewoon een nigus-omroep.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30628025
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
Talpa is gewoon een nigus-omroep.
Ik stel voor om Tampax middels een Patty Brard-Klysma van de beeldbuis weg te spoelen. Zelfde eigenlijk als ze met die BB-Baby moeten doen, om humanitaire redenen.

Ik dacht destijds echt dat die Klysma show van brardt een all-time low was op de sneerlandse beeldbuis.

IK HAD HET MIS.

Het is Talpa.

Die Beaux van Sterven Dorens met zijn programma NSB voorspel ik trouwens ook een gouden toekomst in de Haribo reclames toe. Die jongen gaat dezelfde kant op als Peter Jan Rens en Rolf X. Wouters.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 09:45:17 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30628051
Ja, Talpa maakt van SBS6 postuum alsnog een kwaliteitsomroep.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30628101
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, Talpa maakt van SBS6 postuum alsnog een kwaliteitsomroep.
TV10, Talpa 10 het is allemaal 1 pot nat. Nog even en ze vragen Tineke de Nooy weer terug te komen om samen met Char een programma te presenteren: "Is het een X, is het een Y, is het een B, is het een S, is het een G?"

"Ja! Peter Jan Rens zegt hallo!"
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 09:49:26 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30628120
Heel stiekum hoop ik eigenlijk dat $jonnie failliet gaat. Dat zal 'm leren met zulke bagger en ellende te komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30628187
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:49 schreef Cynix ® het volgende:
Heel stiekum hoop ik eigenlijk dat $jonnie failliet gaat. Dat zal 'm leren met zulke bagger en ellende te komen.
Als ze zo door gaan houden ze geen adverteerders meer over en dan zal de Mol nog wel de stekker eruit halen.

Ben echt benieuwd wat ie dan allemaal te blaten heeft.

"Talpa, als u van zwart houdt."
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:23:08 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30628765
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Als ze zo door gaan houden ze geen adverteerders meer over en dan zal de Mol nog wel de stekker eruit halen.

Ben echt benieuwd wat ie dan allemaal te blaten heeft.

"Talpa, als u van zwart houdt."
ze hebben een rare definitie van "even"
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:45:48 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30629209
Eén grote blamage.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30629318
Elke keer wanneer bridget de Knop indrukte ging het mis.

Ik stel voor dat Beau zijn mislukte shows op Talpa opgeeft en BB overneemt.
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:01:44 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_30629618
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:51 schreef Uiruru het volgende:
Ik snap niet dat johnnie met zijn miljoenen en zijn contacten alleen maar veel sterren voor de presentatie aantrekt. Waarom geen geld uitgeven aan technici?
Achja...die fout zie je wel bij meer bedrijven. Moderne apparatuur kopen en vervolgens vergeten dat het ook nog bedient moet worden. Sjonnie zou beter moeten weten

Nog een tipje voor Sjonnie.
Jullie zijn vandaag toch in crisisberaad bijeen, zoek gelijk even naar een goede programmaleider zodat die paar uitzendingen van jullie eens een keer op tijd kunnen beginnen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:03:34 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_30629660
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:49 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Elke keer wanneer bridget de Knop indrukte ging het mis.

Ik stel voor dat Beau zijn mislukte shows op Talpa opgeeft en BB overneemt.
Beau deed het leuk

En dan Bridget naar NSB dat wilde ze zo graag.....opgelost
pi_30631499
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:49 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Elke keer wanneer bridget de Knop indrukte ging het mis.

Ik stel voor dat Beau zijn mislukte shows op Talpa opgeeft en BB overneemt.
Heel Talpa is mislukt dus dat zal moeilijk gaan. Wat zal die Albert Verlinde in zijn vuistje lachen zeg, die was toch al zo pissig dat Beaux bij Boulevard weg gegaan is, en wat zal Beaux zelf een spijt hebben....

Volgens mij kijkt er maar een heel select groepje naar dat NSB van hem, die lui van geenstijl omdat het concept van hen gejat is en een bejaardensoos ergens in Amsterdam zuid omdat Beaux zijn opa ze dwingt naar z'n kleinzoon te kijken.

Met een pipetje oogdruppels, vastgebonden op een stoel en de ogen open getaped. Wat een blamage inderdaad....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')