Dat is vast niet verspreid over een jaar tijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik heb GVD 1600¤ op voetbalweddenschappen verloren.
Dat Jamba gedoe is ook niet gemeen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzo
Roel is weer terug, Dido is kwijtquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:08 schreef regenworm het volgende:
REGIE waar zijn dido en roel
Nee dat niet, ik kan alleen niet zo goed tegen dit soort aanwezige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is vast niet verspreid over een jaar tijd.
geen last vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:12 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Word gek van haperende en wegvallende screams dus ik ga maar eens slapen!!! Slaap lekker alleemaal!!!
AZ deed zeer voor je.. (voor mij ook als ALkmaarder ;-))quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoef mijn fiets nog niet te verkopen.
Zal ik even een Joost-verhaal ophangen om het allemaal uit te leggen?![]()
nee via medisapy heb ik het ook niet zie ik nu.. Alleen ben moe dus ga maar eens slapen.. TRUSTE!!!quote:
Ja, dat zijn toch een beetje lui uit het noorden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:13 schreef BtheBest het volgende:
AZ deed zeer voor je.. (voor mij ook als ALkmaarder ;-))
geluid is hier ook weer gewoon goed, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ben ik nou doof geworden of staat het geluid alweer superzacht?
www.gillesdesmit.com ? onee, verkeerd gegokt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
geluid is hier ook weer gewoon goed, voor zolang het duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |