Tja anders ik wel regenwormquote:
Doodslaan met zijn eigen arm!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Joost moet dood! Joost moet dood! [afbeelding]
Dat niet maar het is toch van de gekke dat die gasten helemaal niks kunnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
*(()@$# wordt hier beetje .... Begin afkickverschijnselingen te krijgen!![]()
waar na toe sms enquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
Ik nomineer Talpa!
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.quote:
Sorry wist niet dat mijn naam je dwars zat.... De naam Esmee alleen was al bezet sorry.... En Joost... das gewoon een mislukte Guust Flaterquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.
Maar ja, het zit mij hoog.
Godverdomme, wat word ik kwaad van zo'n nihilistisch leeghoofd die denkt de wereld te snappen en nog nooit geneukt heeft.
Heb jij ook zo'n pesthumeur na die mislukte uitzending van vanavond?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.
Maar ja, het zit mij hoog.
Godverdomme, wat word ik kwaad van zo'n nihilistisch leeghoofd die denkt de wereld te snappen en nog nooit geneukt heeft.
Talpa TV BVquote:
Nee, ik heb GVD 1600¤ op voetbalweddenschappen verloren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef k_i_m het volgende:
Heb jij ook zo'n pesthumeur na die mislukte uitzending van vanavond?.
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:05 schreef Rica het volgende:
Joost moet zich gewoon wat meer profileren. Een leuk mustje opzetten bijvoorbeeld. Dat doet het altijd goed.
[afbeelding]
Sodekroten! Dat is hier 3 straten verderop! Ik ga NU mijn nest uit om daar voor de deur te schijten. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
o Bezoekadres
o Talpa TV BV
o Zevenend 45-4
o 1251 RL Laren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |