abonnement Unibet Coolblue
pi_30628266
Misschien een hele domme vraag, wie is er nu uit ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:32:43 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30628942
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien een hele domme vraag, wie is er nu uit ?
Rikkert
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30628978
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef bemeall het volgende:

[..]

Echt het was de grootste chaos
Maar het leuke is wel nu morgen om 21:30 de tapeopname. Kun je jezelf misschien nog wel terugzien op tv
Vanavond om 21.30 de herhaling dus?
pi_30629106
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:32 schreef buzzer het volgende:

[..]

Rikkert
Dat is toch het minst zeggende figuur ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:43:15 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30629152
Leuk dat je er nog wat over kunt vertellen. Het was echt niet om aan te zien op tv. Gelukkig deden mijn streams het nog wel maar ga vanavond de herhaling nog maar even bekijken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:50:25 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30629325
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb het via de site gedaan, maar geloof dat het nu al aardig vol zit.
De meeste zijn gasten van familie, sponsoren en mensen die daar werken.
De kaarten die vrij zijn, zijn zeldzaam kwam ik achter vandaag en ik heb heel veel geluk gehad denk ik.
Ik hoorde juist dat het helemaal niet vol zit en dat ze dus met mensen die er werken enzo zoveel mogelijk vullen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_30631029
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik hoorde juist dat het helemaal niet vol zit en dat ze dus met mensen die er werken enzo zoveel mogelijk vullen
Ik weet van andere mensen die gemaild hebben niks horen
En er staat maar 120 man, waarvan een groot deel gasten van de familie is en sponsorkaarten.
Ze mogen maar weinig mensen hebben ivm de brandweer. Waarschijnlijk komt dat om de tribune gewoon een steiger is en meer niet. Het is niet iets waar je voor je veiligheid gaat staan iig
pi_30631098
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:43 schreef Sanne het volgende:
Leuk dat je er nog wat over kunt vertellen. Het was echt niet om aan te zien op tv. Gelukkig deden mijn streams het nog wel maar ga vanavond de herhaling nog maar even bekijken.
Ik stond in het midden boven het "grote" scherm waar Bridget enzo naar kijken als ze dingen uit het huis laten zien. Ik stond naast/achter paal, mijn haren overend en een gezicht als klapvee Overigens zelfde shirt aan als met de meet toen.
Wel leuk dat ik het vanavond ook kan zien
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:43:00 #84
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30633957
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik stond in het midden boven het "grote" scherm waar Bridget enzo naar kijken als ze dingen uit het huis laten zien. Ik stond naast/achter paal, mijn haren overend en een gezicht als klapvee Overigens zelfde shirt aan als met de meet toen.
Wel leuk dat ik het vanavond ook kan zien
Ik wilde je verrassen met een screenshot, als ik je zag zitten. Maar met al die storingen heb ik de moed opgegeven. Ga vanavond nog even kijken.

Ik kom trouwens net van het postkantoor en heb je pakketje opgehaald.
Fantastisch wat daar in zat! Hele dikke kus!
Is dat groene Demon in the Dark?
En dat zwarte? Het ruikt naar Hybrid, maar ziet er anders uit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 13:49:24 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30634135
Doe ff ergens anders Lushen, Sanne.

Ik vond die verschillende uitdrukkingen van Nathalie tijdens het etentje met Ralph echt fascinérend!
Wat een emotie-spectrum: van absolute walging tot o god ik vind je nog zó lekker, alles kwam voorbij.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30635105
Die live uitzending
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:48:42 #87
128265 RoyalFlush
Ne rienne va plus
pi_30639366
Wat een blamage voor zo'n miljoenenzender!!!!!!!!!!! john de Mol als redder van de nederlandse tv, hij kan nog geen live uitzending maken! Alles aan de live-uitzendingen tot nu toe is klote. Het loopt voor geen meter!
Het leven is één grote spermashow!
pi_30639520
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:43 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik wilde je verrassen met een screenshot, als ik je zag zitten. Maar met al die storingen heb ik de moed opgegeven. Ga vanavond nog even kijken.

Ik kom trouwens net van het postkantoor en heb je pakketje opgehaald.
Fantastisch wat daar in zat! Hele dikke kus!
Is dat groene Demon in the Dark?
En dat zwarte? Het ruikt naar Hybrid, maar ziet er anders uit.


het groene is Tiptoe Through Tulips en de zwarte is Picasso die drop zeep uit Italie die Kyara mee genomen had, geniet er van!!!
pi_30639578
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
Doe ff ergens anders Lushen, Sanne.

Ik vond die verschillende uitdrukkingen van Nathalie tijdens het etentje met Ralph echt fascinérend!
Wat een emotie-spectrum: van absolute walging tot o god ik vind je nog zó lekker, alles kwam voorbij.
Hey is mijn topc hoor en daar mag best lush in heb er groot voordeel dat het modje van Lush houd en daarom lekker door kan tikken
pi_30639623
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:48 schreef RoyalFlush het volgende:
Wat een blamage voor zo'n miljoenenzender!!!!!!!!!!! john de Mol als redder van de nederlandse tv, hij kan nog geen live uitzending maken! Alles aan de live-uitzendingen tot nu toe is klote. Het loopt voor geen meter!
Ze liepen voor het eerst ontspannen door de studio werd er gezegd en toen kregen we dit
pi_30641579
Denk jij ook dat die uitslag gemanipuleerd / doorgestoken kaart is?
Rikkert had "ineens" iets van 10% minder stemmen dan leipe Linda
Denk jij ook dat Big Brother beslist wie het huis moet verlaten?
Linda loopt er halfnaakt bij, is wel in voor seks en dat is weer goed voor de kijkcijfers
En heb jij ook zo'n vermoeden dat Ruud niet helemaal nuchter was tijdens de live uitzending?
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 18:05:11 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30641785
Damn, kan het vanavond niet zien en die ruk talpa herhaald het natuurlijk niet
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_30642004
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 17:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Denk jij ook dat die uitslag gemanipuleerd / doorgestoken kaart is?
Rikkert had "ineens" iets van 10% minder stemmen dan leipe Linda
Denk jij ook dat Big Brother beslist wie het huis moet verlaten?
Linda loopt er halfnaakt bij, is wel in voor seks en dat is weer goed voor de kijkcijfers
En heb jij ook zo'n vermoeden dat Ruud niet helemaal nuchter was tijdens de live uitzending?
Ruud was er iig niet mer de auto, zijn parkeerplaats was leeg.
Verder was 5 minuten voor Bridget bekend maakte dat de lijnen gesloten waren Rikkert al op de autocue te zien was. Dus helemaal zuivere koffie is het niet.
Rikkert zijn beste vriend en een vriendin kwamen trouwnes op het nippertje de studio binnen, dus de vraag kwam bij ons op of ze gebeld waren om ze snel mogelijk te komen
pi_30642028
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef MaJo het volgende:
Damn, kan het vanavond niet zien en die ruk talpa herhaald het natuurlijk niet
Ik neem hem op
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:23:25 #95
3767 Herald
Come get some
pi_30642309
vorige week was de grote vraag of Bridget een slipje aan had of niet, ik vroeg me deze week af of ze wel of geen huidkleurige pantykousjes droeg
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30643195


Vanavond vanaf 21:35 uur BIG BROTHER LIVE als goedmakertje voor de ellende
van gisteravond.
pi_30643601
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:23 schreef Herald het volgende:
vorige week was de grote vraag of Bridget een slipje aan had of niet, ik vroeg me deze week af of ze wel of geen huidkleurige pantykousjes droeg
Deze week had ze een string aan, maar haar zender bleef er niet lekker in hangen aan de achterkant. Haar broek was te strak om daar iets in te proppen.
Ze had geen pantykousjes aan, ze liep op blote voetjes in schoenen met vreselijke hoge hakken
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:23:45 #98
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30644004
is er nou genomineerd gisteren?
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30647547
Nee alleen Rikkert heeft genomineerd.
pi_30649850
Rikkerd had tanja genomineerd??
Waarom mochten we dan niet op haar stemmen..?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')